Nakon što je prije dva dana svjetska cliff diving elita u najveći grad na Neretvu doputovala Titovim avionom, danas je ovaj luksuzni Douglas DC-6B, kojim je nekada diljem planete putovao nekadašnji predsjednik i maršal Jugoslavije, Josip Broz, predstavljen brojnim novinarskim ekipama.
Sve od 1958. do 1975. godine služio je kao predsjednički avion Josipa Broza Tita. Danas je ponos Red Bullove zračne flote Flying Bulls i ima posebno mjesto među biserima koji se mogu pogledati na aerodromu Salzburg u Austriji u poznatom Hangaru 7, u čijoj su garaži izloženi Red Bull automobili za trke, ali i sjajno renovirani i održavani avioni.
Među ljubiteljima aviona i avio-stručnjacima DC-6B je vrlo dobro poznat u cijelom svijetu.
Iste godine kad je izašao iz fabričke hale prodan je tadašnjoj državnoj vazduhoplovnoj kompaniji, „Jugoslavenski aerotransport“, poznatoj pod skraćenicom JAT, nakon čega je postao luksuzni avion za Josipa Broza Tita i njegove ugledne goste. No, Titu je 1975. godine dosadio te je prodat tadašnjem predsjedniku Zambije, Kenetu Kaundi ( Kenneth Kaunda), koji ga je, također, koristio kao VIP avion. Nakon što je i njemu prestao biti zanimljiv, avion je jednostavno strpan u hangar zračne luke u zambijskom glavnom gradu Lusaki.
Tu bi i ostao da se u Lusaku nije zaputio Kris Šat (Chris Schutte), operater malih aviona iz namibijskog grada Windhoeka.
On je namjeravao kupiti taj avion kako bi iz njega izvadio zamjenske dijelove za svoj DC-4, ali , nakon što je vidio tamo dva identična aviona DC-6, koja su ujedno bila i dva posljednja aviona tog tipa koje je Douglas proizveo, odmah je kupio oba i najprije je renovirao ovaj koji je imao slavniju historiju.
Oba aviona su služila su za turističke panoramske letove iznad Viktorijinih vodopada, kao i za promotivne letovi za Miss Universe.Ipak, nakon sve većih nemira uz granicu s Angolom 1999. godine, Šut je prodao Titov DC-6. U martu 2000. godine, za taj je avion saznao Sigi Angerer, tada bivši glavni pilot Flying Bullsa, nakon što je naišao na oglas u stručnom časopisu. Četiri mjeseca kasnije avion je restauriran, a let iz Windhoeka za Salzburg imao je četiri međuslijetanja te je putovanje trajalo 28 sati, ali je prošlo bez ikakvih problema. O tom pothvatu je snimljen i dokumentarni film.
Međutim, detaljnija restauracija aviona je počela 2001. godine u fabrici izgrađenoj dijelomično samo zbog ovog dragocjenog primjerka DC-6. Iz fabrike je izašao u ljeto 2004., a tri godine kasnije, otkazana je registracija aviona u Namibiji i prenesena je u američki registar pod identifikacijskim brojem N996DM.
Avion je dobio sasvim novi interijer, ali je maksimalno zadržan historijski koncept, o čemu je novinare danas u ulozi domaćina upoznao glavni pilot Rejmond Ridman (Raimund Riedmann) .
Kako je kazao, riječ je o avionu prve generacije aviona za daleka putovanja bez zaustavljanja. Ujedno je , naveo je on, ovaj avion jedina letjelica s četiri propelera koja je još certificirana za prijevoz putnika.
Dodao je kako je avion malo sporiji u odnosu na današnje mlažnjake, ali , kako je pojasnio, u svoje vrijeme je s maksimalnom brzinom od oko 500 kilometara na sat bio jedan od najbržih aviona na svijetu.
- Ovaj avion je jedinstven za letenje jer pripada drugoj eri, odnosno, drugom vremenu. Zaista, možeš uploviti u to vrijeme. To je avion koji zapravo moraš „voziti“, nije kao današnji moderni avioni sa džojstikom,nego kao neki kamion ili kombi bez servo volana. Iako se generacije mijenjaju, to je i dalje odličan avion-istaknuo je Ridman.
U avionu je 36 mjesta, a svoje mjesto je našla i fotografija Josipa Broza i njegove supruge, Jovanke.