Ministar saobraćaja Kantona Sarajevo Adnan Šteta potvrdio je da će se ponovo morati skoro u cjelosti sanirati tramvajska S-krivina zbog propusta tokom prošlogodišnje rekonstrukcije. I u preduzeću GRAS su ukazali na nedostatke.
Prema nadzoru, nakon rekonstrukcije je izvršeno laboratorijsko ispitivanje kojim je utvrđeno da ugrađeni sloj asfalta BB11 ne zadovoljava propisane vrijednosti u smislu sadržaja šupljina i zbijenosti.
Ukazano je na to da su odstupanja veća od krajnje dopuštenih, osim na mjestu gdje kolosijek prelazi preko saobraćajnice - S-krivine - gdje rezultat ispitivanja, također, odstupa od propisima definiranih vrijednosti, ali je u granicama gdje se prema propisima vrši umanjenje vrijednosti izvedenih radova.
Od konzorcija "OK Bau" iz Gradačca i "Željo" iz Konjica je zatraženo da uradi sljedeće:
- ukloni ugrađeni sloj asfalta BB11s, osim na dijelu prijelaza preko saobraćajnice (prva dionica koja je asfaltirana);
- ukloni fugu između asfalta i šina;
- ukloni ugrađeni beton oko kanala za odvonjavanje te izvrši betoniranje prema detalju iz projekta;
- izvrši nabavku, dopremu i ugradnju BB11s d=4 cm uz propisanu pripremu površina i
- izvrši nabavku, dopremu i ugradnju fuge-dilatacije između asfalta i šina uz propisanu pripremu površina.
Poručio je da će to značiti i otklanjanje asfaltne površine. Pozvao se na nadzor izvođenja radova koji je uradio kantonalni Zavod za izgradnju.