Iz njemačkog maloprodajnog lanaca LIDL-a potvrđeno je da analiziraju bh. tržište, te da je BiH sfera interesa ove svjetski poznate kompanije.
- LIDL neprestano istražuje potencijalne ciljeve za širenje, te analizira uslove na lokalnom tržištu i potencijal kupaca. Možemo potvrditi da trenutno analiziramo tržište u Bosni i Hercegovini - poručili su iz ove kompanije na upit N1.
- Međutim, trenutno, nismo u mogućnosti komentarisati prirodu i opseg naših mogućnosti na ovom tržištu niti dati bilo kakve datume za potencijalna otvaranja trgovina - saopšteno je iz LIDL-a.
Podsjećamo, nedavno je list "Lebensmittel Zeitung" pobjavio da LIDL planira ući na bh. tržište, a da bi se to moglo dogoditi 2022. godine.
Prema navodima ovog lista, u BiH bi moglo da bude otvoreno do 30 trgovina, što zavisi od veličine gradova.
Ovaj trgovački lanac je, kako se navodi, uprkos panedmiji koronavirusa, zabilježio solidne performanse u Srbiji i Hrvatskoj, te bi upravo zbog toga lako mogao da snabdijeva objekte u BiH.