NEREDOVNE LINIJE

Građani Hadžića ogorčeni, kako držati distancu u autobusu koji kasni i po dva sata

Iz GRAS-a kažu da su im blokirani transakcijski računi pa nisu u mogućnosti registrovati vozila i nabaviti plin zbog čega moraju reducirati broj vozila

Stajalište na Ilidži: U GRAS-u se nadaju da će problem biti riješen. Arhiv

Piše: A. Jamaković

13.10.2020

Redakciji "Avaza" obratili su se građani Hadžića koji koriste javni gradski prijevoz na relaciji Ilidža - Hadžići - Tarčin. Tvrde da već nekoliko godina imaju problem s redovima vožnje jer se autobusi s ove linije nerijetko preusmjeravaju na linije kao što su Ilidža - Hrasnica, Ilidža - Rakovica i Ilidža - Butmir.

Nerijetko dolazi i do blokade terminala zbog nezadovoljstva.

- Dešava se, posebno u zadnjem periodu da se autobus čeka i do dva sata. Nama nisu potrebni protesti, nego pridržavanje reda vožnje na pomenutoj relaciji, a ne odgovori od dispečera kako nemaju goriva i da ne znaju kada će biti slijedeći autobus raspoloživ - kaže sugrađanka Sabina Glušac.

Ističe da bi posebno u trenutnoj epidemiološkoj situaciji linije trebale biti redovne kako bi se izbjegle gužve i održavala propisana distanca.

Iz GRAS-a su za "Avaz" kazali da su ovom preduzeću, kao što je javnosti poznato, blokirani svi transakcijski računi pa nisu u mogućnosti registrovati vozila i nabaviti plin.

- Zbog toga smo bili primorani reducirati broj autobusa u saobraćaju. Isto se odnosi i na autobusku liniju Ilidža – Hadžići – Tarčin na kojoj umjesto šest (zbog navedenih problema) saobraćaju tri vozila. Zahvaljujemo se našim korisnicima na strpljenju i razumijevanju povodom nastale situacije u kojoj se preduzeće trenutno nalazi te se nadamo da ćemo veoma brzo (već u narednim danima) ove probleme prevazići i našim korisnicima omogućiti redovan javni gradski prevoz - odgovorili su iz GRAS-a na "Avazov" upit.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.