USPJEH

Kompanija Coca-Cola u 2019. proizvela 0,5 posto BPD-a BiH

Coca-Cola direktno stvara 40 miliona KM dodane vrijednosti, dok indirektno podržava još 146 miliona KM u ekonomiji BiH, kazala Tomić-Fontana

Coca-Cola direktno stvara 40 miliona KM dodane vrijednosti. Ilustracija

Piše: Z. Karić

9.10.2020

Kompanija Coca-Cola u Bosni i Hercegovini održala je prvo virtualno predstavljanje rezultata Studije o socioekonomskome utjecaju Coca-Cole u BiH u 2019. godini, a potom i panel diskusije na temu: „Široki utjecaj, široka odgovornost”. Ovo je treća Studiju o socio-ekonomskome utjecaju Coca-Cole u BiH u 2019. godini, koja analizira i objašnjava njen doprinos bosanskohercegovačkoj privredi te utjecaj njenog dugogodišnjeg poslovanja u BiH na napredak društva u cjelini.

Ključni nalazi treće Studije o socio-ekonomskom utjecaju Coca-Cole u Bosni i Hercegovini u 2019. godini koja je, prvi put, virtualno predstavljena jučer pred predstavnicima relevantnih institucija, vladinog i nevladinog sektora, ministrom spoljne trgovine i ekonomskih odnosa Stašom Košarcem, predstavnicima akademije, poslovnih udruženja, zajednice, poslovnih partnera te medija, pokazuju da je ukupna vrijednost direktnog i indirektnog utjecaja Coca-Cole u obliku plaća, poreza i dobiti u 2019. godini iznosila je 186 miliona KM, što čini 0,5 posto BDP-a Bosne i Hercegovine.

Coca-Cola direktno stvara 40 miliona KM dodane vrijednosti, odnosno svaka konvertibilna marka koju stvara Coca-Cola podržava stvaranje još 4 KM dodane vrijednosti u bosanskohercegovačkoj ekonomiji. Osim toga, Coca-Cola indirektno podržava još 146 miliona KM u ekonomiji Bosne i Hercegovine.

Nakon predstavljanja rezultata Studije koja objašnjava Coca-Colin doprinos bosanskohercegovačkoj privredi, te utjecaj njenog dugogodišnjeg poslovanja u Bosni i Hercegovini na napredak društva u cjelini, održana je i panel diskusija u kojoj su učestvovali Aida Soko, ekonomska ekspertica i savjetnica premijera FBiH, Vjekoslav Vuković, predsjedavajući Vanjsko trgovinske komore BiH, Nihad Imširović, izvršni direktor Konzuma B-H i Rajko Lazić, generalni sekretar društva Crvenog krsta/križa BiH. 

Učesnici panel diskusije razgovarali su o tome šta poslovanje Coca-Cole donosi ekonomiji Bosne i Hercegovine, šta njenim poslovnim partnerima i svima koji se nalaze u Coca-Colinom dobavljačkom lancu, koliko je za društvo bitno imati kompanije koje nisu tu samo zbog vlastite dobiti, već i dobiti zajednice u kojoj posluju.


Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.