U Ponirku kod Zenice, na poddionici puta Ponirak - Vraca Koridora 5C, neprekidno se radi na izgradnji tunela Zenica.
NA LICU MJESTA
Trenutno se izvode radovi na iskopu sjeverne strane tunela <195> U lijevoj cijevi iskopano 387 metara, a u desnoj 345 metara, kaže Mušija
Mašine ispred sjevernog dijela tunela. D.Pašalić
U Ponirku kod Zenice, na poddionici puta Ponirak - Vraca Koridora 5C, neprekidno se radi na izgradnji tunela Zenica.
Iako je proglašena pandemija koronavirusa, to nije utjecalo na izvođača radova, naprotiv. Prema riječima Ahmeda Mušije, koji je zadužen za radove na tunelu, odmah na početku proglašenja pandemije izvođač, investitori i nadzor poduzeli su aktivnosti da se nastave radovi shodno okolnostima.
- Napravljene su smjene, radnici se nisu “miješali” između, napravljeni su kampovi u kojima su spavali, dakle, nisu išli kućama, tako da se korona nije osjetila na našem gradilištu. Naprotiv, kako su radnici bili tu i nisu išli kući, sve vrijeme su radili, pa su rezultati bili dosta dobri i nisu padali dnevni učinci - govori Mušija.
Ekipa “Avaza” posjetila je Ponirak, gdje smo zatekli vrijedne radnike kako užurbano rade na tunelu vrijednom 60 miliona maraka, te se uvjerila da nema predaha niti poteškoća. Trenutno se izvode radovi na iskopu sjeverne strane tunela.
- U lijevoj tunelskoj cijevi je iskopano 387 metara, a u desnoj 345 metara. Ostali radovi se, također, odvijaju kvalitetno. Napredak je zadovoljavajući i ide u predviđenoj dinamici. Angažirano je oko 120 radnika - kaže Mušija.
Posebno ističe da bosanskohercegovačka kompanija “Euro-Asfalt” kvalitetno izvodi radove, što ga i ne čudi jer su taj ispit položili još na tunelu Prvi mart. Napominje da je radni naziv ovog tunela Zenica, a da će Uprava ''Autocesta'' dati konačnu riječ.
- Tunel je jedan grandiozan objekt. Prolaskom kroz njega ulazite u Zenicu i on je toponim ljudima koji dolaze iz Evrope da, kada ulaze, znaju gdje su - kaže on.
Mušija: Napredak zadovoljavajući. D.Pašalić
Na kraju govori da su radove na tunelu počeli u novembru prošle godine, a da bi završetak svih radova trebao biti u planiranom roku, čak i prije, odnosno, za dvije godine.
POPRIMA OBRISE
KO' DA SUTRA NE POSTOJI
NAVELI I GLAVNE RAZLOGE