Potpisivanje ugovora između načelnika Ilidže Seida Memića i ministra za saobraćaj u Vladi KS Adnana Štete o izgradnji tramvajske pruge od Ilidže do Hrasnice i izjava Štete da će Prva transverzala biti efikasno građena nezavisno od prljavih pokušaja kvazibiznismena i divljih graditelja zainteresirali su javnost ko je taj novi ministar.
Adnan Šteta na poziciju ministra došao je nakon vrlo uspješnog mandata u „Konzumu“, a na novu poziciju ga je postavio SDP.
Za razliku od pojedinaca koji vlast u KS doživljavaju za ličnu promociju i podjelu državnog novca kao da im je babovina, skromni i energični Šteta se ozbiljno posvetio svom poslu.
Rješavanje problema GRAS-a, Južne longitudinale, Prve transverzale, uz saobraćajnicu Ilidža-Hrasnica, samo su dio strateškog posla na koji ministar troši svoju energiju.
Pokušaj unutar šestorke da ga proceduralnim zamkama zaustave u ozbiljnoj izgradnji koja donosi dobrobit svim građanima Kantona nije uspio.
To se prvo vidjelo u namjeri da se mijenja trasa Prve transverzale zbog divlje gradnje. Umjesto da se divlji graditelj procesuira i ukloni sve objekte po sili zakona o svom trošku, pokušalo se od toga napraviti veliki privredni interes. Veći čak i od toga da Sarajevo napokon počne dobivati prijestoničku infrastrukturu i saobraćajne komunikacije. Zahvaljujući Šteti, opći interes je pobijedio, a neki su se političari i taldžije mudro sklonili od reflektora javnosti.
Očigledno da praksa u kojoj uspješni biznismeni ulaze u politiku i svojom dinamikom ruše birokratsku nesposobnost i talove poznatih političkih mudrijaša koji su imali šansu da vode Kanton i ništa nisu uradili sada daje konkretan rezultat.
Takva strategija SDP-a je, očigledno, to potvrdila i prilikom izbora agilnog ministra.