Aviokompanija „FlyBosnia“, koja je Međunarodnom aerodromu Sarajevo dužna više od milion maraka za avionske usluge, još nije zvanično potvrdila mogućnost preseljenja aviooperacija na aerodrome u Mostaru i Tuzli.
Nema trećeg
Ova „domaća“ firma proteklih je dana samo najavila da je moguće da se preseli zbog, kako je navedeno, visokih taksi na Sarajevskom aerodromu, ali je prešutjela da tom aerodromu duguju 1.077.339 maraka.
Da stvar bude gora, „FlyBosnia“ zbog dugova je ostala na samo jednom avionu, od ukupo dva koja je imala u floti.
Za sada je na dugom štapu dolazak i trećeg aviona, jer bi ova firma vrlo brzo, zbog lošeg upravljanja i dugova, mogla ugasiti motore i na jedinom avionu koji je parkiran na Sarajevskom aerodromu.
Saznajemo da Uprava ove firme, umjesto konkretnih rješenja, Aerodromu Sarajevo šalje molbe za strpljenje, a nije ni poznato hoće li i kada doći do izmjene ugovora prema kojem bi bankovna garancija sa 100.000 maraka bila povećana na pola miliona KM.
Zanimljivo je, prema informacijama „Avaza“, da bi nogometna reprezentacija BiH, koja odnedavno koristi usluge kompanije „FlyBosnia“, mogla u cijeloj priči izvući deblji kraj i ostati bez avioprijevoznika.
Sve zna
Naime, ako “FlyBosnia” uskoro ne plati barem polovinu duga i ne osigura bankovnu garanciju na isti iznos, moguć je raskid ugovora između te kompanije i Međunarodnog aerodroma Sarajevo. Na taj način, avion bi zbog dugova bio „zaplijenjen“.
Indikativno je da je predsjednik Nogometnog saveza BiH Elvedin Begić, ujedno i izvršni direktor za saobraćaj na Sarajevskom aerodromu, upoznat još ranije s dugovima „FlyBosnije“, a pristao je na saradnju s ovom firmom.
Nikome nije jasno zašto se dugovi mjesecima toleriraju.
Niko neće dužnike
Saznajemo da uprave aerodroma u Mostaru i Tuzli i nisu baš zainteresirane za dolazak „FlyBosnije“ u te gradove.
Pogotovo što je riječ o dužniku, a već imaju niskotarifne kompanije, poput “Wizz Aira”, koji drži većinu linija prema Evropi.