Vrata turističke agencije “Lari tours” u centru Tuzle su zaključana. Odavno ih niko ne otključava, a pored vrata su ostavljene obavijesti o neisporučenoj pošti. Brojni Tuzlaci tvrde kako im je “Lari tours” uništio san o godišnjem odmoru i pomno prate slučaj koji će, prema svemu sudeći, dobiti sudski epilog.
Sedam prijava
- Od 29. maja do 31. avgusta imali smo sedam prijava, i to protiv dvije turističke agencije iz Tuzle i jednog zaposlenika iz tih agencija. Obavijestili smo Tužilaštvo Tuzlanskog kantona. Krivični zakon Federacije BiH za krivično djelo prevare predvidio je zatvorsku kaznu do tri godine – navodi Izudin Šarić, portparol Ministarstva unutrašnjih poslova TK.
U Tužilaštvu TK nisu potvrdili je li predmet već u radu. No, navode, ako je dostavljen izvještaj MUP-a TK, preduzet će se zakonom predviđene radnje.
Pokušali smo stupiti u kontakt s vlasnikom “Lari toursa”, ali se niko nije javljao na telefon u toj turističkoj agenciji.
Prevareni građani Tuzle navode kako su agenciji uplatili ljetovanja, a nakon izvršenih transakcija, nisu uspjeli doći do vlasnika kako bi saznali kada i kako će putovati. Navode kako imaju saznanja da je vlasnik agencije pobjegao s njihovim novcem u Njemačku.
Ostale ponude
Na internet-stranici “Lari toursa” još stoje ponude za ljetovanja, kao i za rani jesenji booking. Prevareni građani kažu kako se nadaju da će cijeli slučaj biti procesuiran, a onima koji se pripremaju za putovanje, sugeriraju da se dobro raspitaju o agencijama.
Šta kaže zakon
Prema Zakonu o zaštiti potrošača u BiH, i organizator i posrednik putovanja odgovorni su potrošaču za izvršenje ugovorenih usluga, kao i za štetu nastalu usljed neizvršenja ugovora, čak i u slučaju kad je ugovor zaključio posrednik u ime organizatora putovanja. U ovom slučaju, “Lari tours” bio je posrednik u prodaji aranžmana velikih agencija iz BiH i Srbije.