MUNDIJAL 2018

Može li Hrvatska doći do još jednog rekorda?

Arhiv/agencija

FENA

10.7.2018

U historiji svjetskih prvenstava nijedna ekipa nije tri susreta u nizu izvodila jedanaesterce, a u srijedu bi se to moglo dogoditi reprezentaciji Hrvatske, ako nakon 120 minuta u drugom polufinalnom susretu s Engleskom rezultat bude neodlučen.

Do sada su na svjetskim prvenstvima dvije uzastopne pobjede, nakon izvođenja jedanaesteraca, ostvarili jedino Argentinci.

"Gaučosi" su 1990. godine u četvrtfinalu pobijedili Jugoslaviju (3:2), u polufinalu Italiju (4:3), da bi u finalu izgubili od Njemačke 1:0 nakon 90 odigranih minuta.

BBC je objavio analizu o jedanaestercima nakon 120 minuta igre na dosadašnjim svjetskim prvenstvima (bez SP-a u Rusiji), koja je pokazala da je od ukupno 240 izvedena jedanaesterca njih 170 završilo u golmanovoj mreži. Golmani su imali 49 odbrana, 12 udaraca je završilo udarcima o prečku ili stativu, a ostalo su bili neprecizni udarci, izvan okvira gola.

Najbolje mjesto za gađati gol je desni ili lijevi gornji ugao. Takvih jedanaesteraca bilo je 15 i golmani nisu zaustavili nijedan, a čak 90 posto uspješnosti imaju udarci poluvisoko ili visoko upućeni u neku od golmanovih strana.

Kada su u pitanju reprezentacije, najuspješnija je njemačka reprezentacija koja je u četiri navrata izvodila jedanaesterce te ostvarila četiri pobjede (1982. polufinale protiv Francuske, 1986. četvrtfinale protiv Meksika, 1990. polufinale protiv Engleske, 2006. četvrtfinale protiv Argentine).

S dvije pobjede na aktuelnom prvenstvu, nad Danskom i Rusijom, Hrvatska je, također, sa stopostotnim učinkom, dok se po neuspješnosti izdvaja Engleska.

"Gordi Albion" je do ove godine i pobjede nad Kolumbijom u osmini finala tri puta ispadao nakon udaraca s bijele tačke. Godine 1990. ispali su u polufinalu od Njemačke, 1998. bolja je bila Argentina u osmini finala, dok je 2006. u četvrtfinalu uspješniji bio Portugal.



Video
Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.