Najprodavaniji automobili i dalje su modeli koje dobro poznajemo, dok se prodaja određenih njemačkih marki značajno povećala.
Prodaja novih automobila u Evropi stabilizirala se na nešto više od milion vozila mjesečno, što je na istoj razini kao i prošle godine. Međutim, to ne znači da su svi proizvođači postigli iste rezultate.
Volkswagen grupa je u oktobru prodala 287.000 automobila, što predstavlja rast od 11%, prema podacima Jata. Iako je Audi zabilježio pad, ključni faktor uspjeha je rast prodaje električnih vozila. Škoda Enyaq je postala najprodavaniji električni model u Evropi, zamijenivši Teslin Model 3.
Volkswagen grupa je u oktobru imala 27,6% tržišnog udjela u Evropi, što je najbolji rezultat u posljednje četiri godine. Najprodavanija marka u Evropi bila je Volkswagen, ispred Toyote i Škode.
S druge strane, Stellantis se suočava s problemima jer je njihova prodaja i dalje u opadanju. Najveći pad zabilježili su kod plug-in hibrida, koji su pali za 64%, a ukupni pad prodaje u oktobru iznosio je 17%.