Istraživanje J.D. Power’s 2022 Tech Experience Index (TXI) koje je sprovedeno ove godine otkrilo je koliko su korisnici zadovoljni tehnologijama, poput upozorenja za nevezani zadnji pojas, u svojim automobila.
Očekivano, kupci su najmanje zadovolji komplikovanim tehnologijama koje ne rade baš savršeno tako da se više od 50 posto njih žalilo na funkcije prepoznavanja otiska prsta koje nude određeni proizvođači u svojim modelima.
Istraživanje je također pokazalo da veliku ulogu u zadovoljstvu kupaca mogu da imaju i prodavci, odnosno način na koji oni kupcima objašnjavaju kako koja tehnologija radi i za šta može da posluži.
Najbolju ocjenu na istraživanju koje je sprovedeno za tržište SAD-a je ostvarila Hjundajieva (Hyundaijeva) luksuzna marka Genesis, a među “masovnim proizvođačima” prvo mjesto je zauzeo Hjundai što je ogroman uspeh za korejskog proizvođača. Još bolji rezultat od njih je ostvarila Tesla, ali ona je isključena iz zvaničnih rezultata jer ne želi da dijeli podatke o vozilima i kupcima s JD Powerom.
Ljestvicom uglavnom dominiraju premium marke tako da je drugi iza Genesisa američki Kadilak (Cadillac), a slijede Mercedes-Benz, Hyundai, Volvo, BMW, Land Rover, Kia, Infiniti i Lexus.
Na dnu skale su Ford, Chrysler, Honda i najslabije plasirana Mazda.
Top 10 masovnih (ne premium) proizvođača čine Hyundai, Kia, Buick, GMC, Subaru, Ram, Chevrolet, Nissan, Toyota i Dodge što pokazuje da su Amerikanci najzadovoljniji korejskim, domaćim i japanskim markama.
U istraživanju su kupci ocjenjivali ukupno 35 tehnologija na automobilima koje su bile podjeljene u četiri kategorije: udobnost, tehnologije automatizacije, energija i održivost te infotainment i konektivnost.
Ukupno je ispitano čak 84.165 vlasnika novih automobila koji su na pitanja odgovarali nakon što su automobil vozili najmanje 90 dana.