Evropski stručnjaci za "crash testove" slupali su devet tržišnih premijera automobila. Među njima je bilo i električnih automobila koji su odlično odradili posao. Dva Stellantisova kompakta prošla su nešto lošije.
Riječ je o Peugeotu 308 i Opel Astri koji su dobili četiri od pet mogućih zvjezdica.
Riječ je o automobilima temeljenim na istoj platformi, pa slični rezultati ne iznenađuju, piše Automobili.ba.
Vrijedi napomenuti da su lošiji rezultat uzrokovan ne samo nedostacima elektroničkih sistema podrške, već i nedovoljnim nivoom zaštite prsnog koša vozača. Pojedinosti o ovim i drugim modelima možete pronaći u nastavku.
Honda HR-V
Sigurnost odraslih putnika: 82 posto
Sigurnost prevožene djece: 75 posto
Sigurnost pješaka u slučaju sudara s automobilom: 72 posto
Sistemi podrške: 78 posto
DS4
Sigurnost odraslih putnika: 85 posto
Sigurnost prevožene djece: 86 posto
Sigurnost pješaka u slučaju sudara s automobilom: 74 posto
Sistemi podrške: 65 posto
DS4 + sigurnosni paket
Sigurnost odraslih putnika: 85 posto
Sigurnost prevožene djece: 86 posto
Sigurnost pješaka u slučaju sudara s automobilom: 74 posto
Sistemi podrške: 82 posto
Peugeot 308
Sigurnost odraslih putnika: 76 posto
Sigurnost prevožene djece: 84 posto
Sigurnost pješaka u slučaju sudara s automobilom: 68 posto
Sistemi podrške: 65 posto
Opel Astra
Sigurnost odraslih putnika: 80 posto
Sigurnost prevožene djece: 82 posto
Sigurnost pješaka u slučaju sudara s automobilom: 67 posto
Sistemi podrške: 66 posto
VW Multivan
Sigurnost odraslih putnika: 90 posto
Sigurnost prevožene djece: 89 posto
Sigurnost pješaka u slučaju sudara s automobilom: 69 posto
Sistemi podrške: 87 posto
Volvo C40 Recharge
Sigurnost odraslih putnika: 92 posto
Sigurnost prevožene djece: 89 posto
Sigurnost pješaka u slučaju sudara s automobilom: 70 posto
Sistemi podrške: 89 posto
Mercedes C-klasa
Sigurnost odraslih putnika: 93 posto
Sigurnost prevožene djece: 89 posto
Sigurnost pješaka u slučaju sudara s automobilom: 80 posto
Sistemi podrške: 82 posto
Kia EV6
Sigurnost odraslih putnika: 90 posto
Sigurnost prevožene djece: 86 posto
Sigurnost pješaka u slučaju sudara s automobilom: 64 posto
Sistemi podrške: 87 posto