AUTOMOBILI

Mercedes-Maybach: Luksuz najvišeg nivoa

Najviši nivo udobnosti i užitka u vožnji pripremljen je putnicima na zadnjim sjedištima

Maybach: Može se unaprijediti dvobojnom završnom bojom s linijom razdvajanja. Mercedes

Piše: N. D.

26.11.2020

Mercedes-Maybach S-klasa je posebno pogodan za vožnju sa vozačem, pa je jasno zašto je najviši nivo udobnosti i užitka u vožnji pripremljen putnicima na zadnjim sjedištima.


Bratski modeli

Međuosovinski razmak, koji je za 18 cm duži u poređenju s dugom varijantom Mercedes-Benz S-klasa, u potpunosti daje prednost zadnjem dijelu. Funkcija masaže naslona za ruke na Executive sjedištima je nova karakteristika. Prvoklasni zadnji dio je opsežno nadograđen. Grijanje vrata/ramena pozadi je još jedna nova funkcija komfora.

Za one koji to budu željeli ekskluzivni izgled Mercedes-Maybach S-klase može se unaprijediti dvobojnom završnom bojom s linijom razdvajanja. Boja se nanosi ručno prema najvišim kriterijima kvaliteta. Prepoznatljive karakteristike na prednjoj strani uključuju poklopac motora s hromiranim detaljima i rešetku hladnjaka Mercedes-Maybach s finim, vertikalnim hromiranim prugama.

Mercedes-Maybach S-klasa se, također, razlikuje od svojih bratskih modela kada se gleda bočno - zadnja vrata su šira, a C-stubovi imaju fiksno osvjetljenje (quarterlight). Logotip brenda Maybach na stubu C naglašava ekskluzivnost. Na zahtjev, Mercedes-Maybach S-klasa može biti opremljena komfornim zadnjim vratima s električnim pogonom. Pomoću ove funkcije, široka zadnja vrata mogu se lako otvoriti i zatvoriti s malo sile čak i pri nagibu.

Integracija u sistem za informiranje i kontrolu MBUX i Blind Spot Assist osigurava visok nivo praktičnosti upravljanja i dodatnu sigurnost. Zadnjim vratima se, također, može upravljati s vozačevog sjedišta - važna funkcija prilikom vožnje s vozačem.

DIGITAL LIGHT tehnologija imala je premijeru u limitiranoj seriji prethodnog modela, ali je sada u punoj serijskoj proizvodnji s novom generacijom S-klase. Ova revolucionarna tehnologija farova (opciona oprema) omogućava potpuno nove funkcije, npr. projekcija pomagala za obilježavanje ili simbola upozorenja na put ispred. U svakom faru, DIGITAL LIGHT ima svjetlosni modul s tri izuzetno moćne LED diode sa svjetlošću koja se prelama i usmjerava od 1,3 miliona mikro-ogledala. Rezolucija je, prema tome, veća od 2,6 miliona piksela po vozilu.

Unutrašnjost Mercedes-Maybach S-klase zasnovana je na potpuno novom dizajnu enterijera nove Mercedes-Benz S-klase. Velike ukrasne površine na prednjim sjedištima su nova karakteristika Mercedes-Maybacha. Obloge od visokokvalitetnog drveta okružuju zadnji dio naslona prednjih sjedišta, stvarajući utisak luksuznih i prostranih fotelja. Ukoliko se odabere zadnji dio vozila u opciji Prve klase, slično upadljivo područje ukrasne obloge postavljeno je između dva zadnja putnika.

S aktivnom kompenzacijom buke na putu, unutrašnjost ionako vrlo tihe Mercedes-Maybach S-klase postaje još tiša. Na sličan način kao slušalice s prigušivanjem šuma, sistem smanjuje neželjenu buku niske frekvencije koristeći kontrafazne zvučne valove.


Maybach: Više nije potrebno pomjerati se iz udobnog položaja. Mercedes

Manje opterećenje

Visokokvalitetni bas zvučnici Burmester® 4D sistema surround zvuka koriste se za reprodukciju zvuka. Mercedes-Benz kupci Coupe i kabriolet vozila dugo vremena koriste automatski produžetak sigurnosnog pojasa. Putnici na zadnjoj klupi u Mercedes-Maybach S-klasi sada po prvi imaju imaju benefit ove  pogodnosti. Produžetak pojasa je indirektna sugestija za vezivanje pojasa, a uz to čini postupak pogodnijim. Više nije potrebno pomjerati se iz udobnog položaja za sjedenje da biste zakopčali kaiš. Produžetak pojasa je integriran u podesivi naslon Executive sjedišta, tako da je uvijek u pravom položaju za suvozača. 

Adaptivno osvjetljenje pozadi ima premijeru u Mercedes-Maybach modelu. Ono prati želje putnika u nekoliko aspekata - pored osvijetljenosti, veličina i položaj svjetlosne tačke može se podesiti. Također postoji širok opseg podešavanja između preciznog svjetla za rad i opuštajućeg dnevnog svjetla. Sjajni displeji na do pet velikih ekrana, djelimično s OLED tehnologijom, čine kontrolu vozila i funkcije udobnosti još lakšim.

Prilikom jakih frontalnih sudara, zadnji zračni jastuk, koji je dio standardne opreme, znatno smanjuje opterećenje koje djeluje na glavu i vrat putnika pozadi, koje se javlja kao posljedica korištenja sigurnosnih pojaseva. Prednji zračni jastuk za sjedišta pozadi formira se posebno nježno zahvaljujući svojoj inovativnoj konstrukciji koja koristi cjevastu strukturu.

Zamjena vozača

Očekuje se da će se Mercedes-Maybach najprije u Njemačkoj, od druge polovine 2021. godine, moći voziti u uvjetno automatiziranom režimu s novim DRIVE PILOT sistemom (opciona oprema) u situacijama kada je gustina saobraćaja velika ili u odgovarajućim dijelovima autoputa. Skidanjem pritiska s vozača, ovo mu omogućava da preduzima sekundarne aktivnosti kao što je surfanje internetom ili prolazak kroz e-poruke u kancelariji u automobilu (In-Car Office). Na ovaj način omogućena je efikasnija upotreba vremena.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.