Suprotno očekivanjima, dojmovi oko prednje maske i ogromnih "bubrega" još se nisu slegli, no sve ostale novosti prihvatit ćemo bez oklijevanja - serija 7 vraća se na vrh.
Najuočljivija dizajnerska novost, osim upola većih bubrega sprijeda, jesu svjetla. Posebno je to vidljivo straga, gdje su LED svjetla po uzoru na novu seriju 3 dobila prepoznatljiv potpis, ali i horizontalno orijentiranu svjetlosnu traku, poput Porscheove Panamere. Novo je izdanje modela blago naraslo, ali i dobilo mišiće na pravim mjestima pa BMW-ova perjanica zadržavajući konzervativne linije, jasno pokazuje svoju snagu.
U kabini se novosti svode na digitalni kokpit i novi upravljač, a svoje tablete dobili su i putnici straga. Izrada je navodno još bolja, a Bavarci se pritom kunu u još više komfora, ali i bolju zvučnu izolaciju te poboljšanu ergonomiju. Masažna i ventilirana sjedala se podrazumijevaju, kao i najviši standardi u pogledu zadovoljenja ostalih osjetila.
Najzanimljiviji motor postaje 4.4 V8 s 530 KS, koji iz serije 8 dolazi u obliku 750i xDrive. Ulazak u novo doba autoindustrije nudi plug in hibrid, sada s 394 KS i 600 Nm, ali i električnim dosegom od 58 km. Vrh ponude uključuje 14 cm produljenu izvedbu i 6.6 V12 motor s 585 KS i 850 Nm. Vjerovali ili ne, M760Li xDrive uhvati 100 km/h za nevjerovatnih 3,8 sekundi i stiže do 305 km/h.