U želji za uzimanjem što većeg tržišnog kolača, njemački automobilski gigant odlučio je proširiti trenutnu ponudu crossover vozila. Kao najmlađi član, krajem godine, na platformi Pola, dolazi T-Cross po početnoj cijeni od 18.000 eura.
Verzija bez krova
Trenutna ponuda VW SUV modela sastoji se od Touarega, Tiguana i T-Roca. S obzirom na odlične reakcije tržišta, u ponudu će, poslije „Pariz Motor Showa“, ući i nešto manja verzija T-Roca nazvana T-Cross. Baš kao i svi noviji modeli Volkswagena, i T-Cross će izrasti na modularnoj MQB platformi, čije su transformacije gotovo neiscrpne.
Dizajn će biti na tragu većeg T-Roca, s tim da će karoserija biti kraća. Prema prvim fotografijama na kojima se vidi konceptna verzija bez krova, slobodno se može zaključiti da će proporcije karoserije biti još skladnije. Fabrika navodi podatak o dužini od 4.107 milimetara i visini 1.558, što se idealno uklapa u klasu pravih gradskih automobila.
Prema trenutno dostupnim službenim informacijama, na finalnoj verziji T-Crossa radi se punom parom, jer je službena premijera zakazana za 4. oktobar, kada se otvaraju kapije „Pariz Motor Showa“. Tvorci najmanjeg VW SUV-a obećavaju vozačke avanture, kako unutar urbane džungle tako i van nje. Slogan cijelog projekta je: „I am more“, što bi mlađim kupcima trebao biti interesantan mamac za kupovinu.
Glavni cilj inženjera bio je proizvodnja automobila koji daje mnogo više od običnog, ali za istu cijenu. Iako T-Cross spada u drugačiji tip vozila od Pola, tehnološka i dizajnerska povezanost ne može se sakriti.
Ono što će putnicima biti od velike važnosti jeste neočekivano velika ponuda prostora na svim pozicijama sjedenja. Kao kruna svega dolazi prtljažnik, čija zapremina ovisi o trenutnom položaju klizne zadnje klupe - od 385 do 455 litara.
SUV osjećaj
No, transportnim mogućnostima tu nije kraj, jer se, osim potpunog preklapanja zadnje klupe, može oboriti i naslon sjedišta suvozača, čime unutrašnjost T-Crossa može prihvatiti dosta duge predmete.
Ergonomski oblikovana sjedišta omogućavaju nešto višu poziciju sjedenja, čime se dobiva pravi SUV osjećaj. Oblik instrument-table, kao i raspoloživa multimedija, izvedeni su prema ukusu ciljne grupe kupaca. Između ostalog, možemo izdvojiti 4 USB ulaza, bežično punjenje pametnih telefona, stalna konekcija na internet svih putnika, veliki kolor displej osjetljiv na dodir...
Prvi primjerci u prodajne salone dolaze u prvom kvartalu naredne godine...
Favoriziraju se benzinci
Bazna verzija, za koju će se trebati izdvojiti 18.000 eura, bit će pokretana turbo 1.0 litrenim benzinskim motorom sa 95 KS. U sredini ponude benzinskih motora nalazi se 1.5 TSI sa 115 KS, dok najjača verzija raspolaže s rasnih 150 KS dobivenih također iz 1.5 litara radne zapremine. Iako se dizelaši polako povlače iz ponude VW-a (Polo i Škoda Fabia), to ne znači da ih neće biti ispod prednje haube T-Crossa - potvrđeno je da će u ponudi biti 1.6 TDI sa 95 KS.
Kao standardna oprema dolaze ručni mjenjači sa 6 stepeni prijenosa, dok će za one koji ne žale izdvojiti dodatna sredstva na raspolaganju biti i DSG sa stepenom prijenosa više. Uprkos oznaci T-Cross, koja sugerira na off-road izazove, predviđen je isključivo pogon na prednje točkove...