Južnokorejski gigant Hyundai sve otvorenije "izaziva" najveće automobilske proizvođače, a sa novim modelom Veloster direktno napada onog najvećeg – Volkswagen.
Kompanija iz Seula ne krije da sa svojim novim modelom želi da izazove apsolutnog vladara među hečbek vozilima Golf.
Štaviše, Hyundai napada njemačkog giganta tamo gdje je još jači, u sportskom segmentu "hot hečbeka", tvrdi da je Veloster N bolji na stazi i istovremeno zanimljiviji za vožnju od Golfa GTI.
- Vjerovatno postoje GTI verzije koje su prilagođenije za stazu, ali ako uzmete standardni GTI, to nije slučaj. Mi sa N želimo da više odgovaramo uslovima staze, da mu to bude glavni karakter, a takođe i zanimljiviji za vožnju. GTI je sjajan automobil, ali poslije dva kruga više nije zabavan - ambiciozno je izjavio direktor Hyundaijeve N divizije Albert Birman.
Standardni Veloster dolazi sa 1,6-litarskim benzincem i dizelašem od 128 KS (pri 6.300 obrtaja), odnosno 138 KS (6.300 obrtaja) i 157 Nm (pri 4.850 obrtaja), odnosno 167 Nm (pri 4.850).
Tu je i Veloster Turbo sa 1.6-litarskim četvorocilindrašem koji dolazi u rasponu 183-201 KS (pri 5.500 obrtaja) i 265 Nm (u rasponu 1.500-4.500 obrtaja).
On stiže sa šestostepenim manuelcem ili sedmostepenim mjenjačem sa dvostrukim kvačilom, oba razvijena u Hyundaiju.
Najjača verzija o kojoj smo i pričali je Veloster N sa 2.0-litarskim četvrolocilindrašem sa turbopunjačem koji posjeduje 275 KS i 352 Nm u rasponu 1.450-4.700 obrtaja.
Poređenja radi, aktuelni Golf GTI ima 220-230 KS i 350 Nm, ali će novi najavljen za narednu godinu raspolagati sa agregatima koji donose 250 i 300 KS.