Fascinantni Mission E na ceste stiže kroz najviše godinu dana, a potom će uslijediti daljnje širenje električne game.
Prvi u nizu je Mission E, no potom će uslijediti i drugi električni i hibridni modeli. U Porscheu su optimistični, pa tako očekuju da će do 2025. godine pola njihove prodaje činiti elektrificirana vozila, piše Automotive News. Najviše šansi da dobije električnu izvedbu ima upravo Macan, a koji bi svojom ponudom bio Porsche koji će najbezbolnije po svoje poklonike prijeći na struju.
Porscheov šef R&D odjela Michael Steiner nije potvrdio izbor Macana, ali je jasno rekao kako drugi električni model neće koristiti osnovu Panamera ili nekog sportskog modela. "Krećemo s četverovratnim konceptom Mission E, pozicioniranim između 911 i Panamere, pa je logično da težimo ravnoteži u gami i ponudimo nešto u drugom segmentu kao što je SUV", pojasnio je Steiner.
Steiner je pojasnio kako će nuditi nekoliko konfiguracija baterija, ali da okvirno možemo računati na autonomiju od 500 km. Recimo i kako novi 911 stiže potkraj iduće godine, a imat će mogućnost ugradnje plug-in hibridnog sustava. Dogodi li se to naglasak neće biti na električnoj autonomiji, već isključivo na performansama, potvrdio je Steiner.