Nova generacija Ford Fieste predstavljena je krajem prošle godine, i to u nekoliko verzija. Sada je naš reporter imao priliku da u španskom gradu Valjadolidu i njegovoj okolici proba ovaj model u nekoliko verzija – s opremom Titanium, u luksuznom izdanju Vignale te u izvedbi sa malo sportskog šmeka ST line.
Odlični i otvoreni putevi bez gustog saobraćaja pokazali su nam da je Ford ponovo uspio da napravi auto koji se odlično vozi i izgleda lijepo, kako i dolikuje jednom od najprodavanijih modela sa znakom plavog ovala.
Tri verzije
Radi se o novom modelu, a kako iz Forda tvrde, radi se o potpuno redizajniranoj i ponovo osmišljenoj verziji popularnog modela. Zadržala je sve što su ljubitelji ovog auta voljeli, ali su i preradili i dodali neke nove stvari, kojim će privući nove kupce.
Tri verzije novog modela sada su tri automobila s istom osnovom, ali s različitim karakterima. Maske na novim modelima su različite tako da bi se na prvi pogled moglo zaključiti da je Ford želio privući različite kupce.
Nova Fiesta duža je za 71 milimetar i šira za 13 milimetara od prethodnog modela, a zadnja klupa je ljepše oblikovana, a cijeli dizajn ostavlja utisak da se radi o automobilu iz premium klase.
Naša ekipa je od aerodroma do hotela vozila Fiestu Titanium, s odličnim 1,5-litarskim dizelskim motorom sa 120 konjskih snaga. I, zaista, otvorena cesta kroz nevjerovatne predjele omogućila nam je da vidimo da su se Fordovi inžinjeri maksimalno potrudili s ovim autom. Auto se odlično ponašao i pri nešto većim brzinama, dok je komfor u skoro svim uvjetima vožnje bio na razini automobila iz višeg segmenta.
Enterijer nove Fieste je, u odnosu na prethodni model, dosta rasterećen nepotrebnih komandi tako da se u novom, u odnosu na prethodni, nalazi možda čak 50 posto manje “dugmića”. Ergonomija je na visokom nivou, a jednostavnost upotrebe vozaču omogućava da se više fokusira na put.
Centralni dio konzole naše verzije zauzimao je osmoinčni ekran na dodir, koji je integrirao mnogu nepotrenu dugmad i sada se za većinu opcija morate služiti njime, kao što je to već postao običaj kod svih proizvođača automobila. S lakoćom se može pristupiti navigaciji, omiljenoj muzici i mnogim drugim postavkama.
Pun pogodak
Ozvučenje je u novoj generaciji Fieste nešto posebno. U svim verzijama novog modela ozvučenje je radio čuveni Bang&Olufsen, a u najjačem paketu opreme dolazi čak 10 zvučnika i vufer, koji kabinu pretvara u koncertnu dvoranu.
Ford je uspio da napravi novu Fiestu kao auto koji se odlično vozi, koji izgleda kao auti iz više klase, a bogatom opremom za sve verzije ostavlja mnogo prostora da sedma generacija Fieste bude pun pogodak i još jednom osvoji dobar dio tržišta.
Različiti motori
Uz novu Fiestu, dostupna su i tri različita motora, dva bezinska i jedan dizelski.
Mnogo nagrađivani Fordov benzinski motor 1,0 EcoBoost ponuđen je u tri verzije, tako možete birati između verzija sa 100, 125 i 140 konjskih snaga. Osim ovog zanimljivog benzinca, možete odabrati i onaj sa 1,1 “kubika”, koji dolazi u verzijama od 75 i 85 konjskih snaga.
Za one koji žele da voze dizele, u ponudi je 1,5-litarski agregat sa 120 KS.
Bogata oprema za jedan mali auto
Fiesta se može pohvaliti i brojnim dodacima, u dodatnoj opremi ima čak 19 elektronskih dodataka za pomoć vozaču. Između ostalog, u ponudi se nalazi tehnologija za prevenciju sudara sa sistemom detekcije pješaka na putu, saobraćajnih znakova, zatim asistencijom prilikom parkiranja, adaptivnim tempomatom, sistemom za otkrivanje drugih vozila u mrtvom uglu, održavanje automobila u okvirima vozne trake...
Personalizacija svakog modela
Fordovi dizajneri omogućili su personalizaciju svakog od modela. Moguće je birati boju krova, retrovizora da bi Fiesta nosila neki vaš poseban pečat. Imate mogućnost da birate 29 kombinacija za boje krova i retrovizora, a veličina felgi ide od 15 do 18 inča.
16
miliona primjeraka Fieste prodao je Ford od lansiranja 1976. godine