1. Kako ste se osjećali kada Vam je Deichmann ponudio saradnju izrade kolekcije cipela koja će se naći na policama ovog popularnog njemačkog brenda već u septembru?
- Moram da priznam da sam u prvom momentu bila pomalo iznenađena, ali i polaskana. Odlično znam koliko je Deichmann popularan brend u svijetu, kao i koje svjetske zvijezde su sarađivale sa ovim brendom, tako da mi je bilo veliko zadovoljstvo da prihvatim njihovu ponudu da postanem brend ambasador. Zaista, nakon svih tih žena sa svjetske scene, velika je čast što su odlučili da baš meni pruže priliku da publici zajedno predstavimo kolekciju. Dok sam bila klinka živjela sam u Švajcarskoj i redovno sam džeparac ostavljala u njihovim prodavnicama, tako da mi je sada posebno drago zbog toga što su baš mene odabrali da zajedno "probijemo" led u našem regionu.
2. Šta Vam je bio najveći izazov?
- Ovo je prvi put da se Deichmann odlučio da ima zaštitno lice na ovim prostorima i svakako da mi je bio veliki izazov da ispunim sva njihova očekivanja, te da zajedno publici predstavimo novu kolekciju i trendove u najboljem mogućem svjetlu. Veliki sam profesionalac i privilegija je sarađivati sa brendom koji obožava cijela planeta. Zbog svega pomenutog ovaj projekat sam u startu shvatila kao izuzetno važan, pa je bilo i očekivano da uz odgovornost osjećam i neku vrstu treme da sve bude na visini zadatka. Mislim da smo zajedničkim snagama to i uspjeli.
3. Kolekcija odiše raznolikošću modela. Šta biste izdvojili kao must have?
- Iskreno, ja sam već „zaplijenila“ kompletnu kolekciju i jedva čekam da dođe period za ove modele, pošto sam već zamislila i razne stajlinge koje ću kombinovati uz patike, čizme, cipele… Ima zaista mnogo modela koji nose etiketu „must have“, ali ako baš moram da se odlučim očekujem da će djevojke posebno biti oduševljene čizmicama koje po sebi imaju zmijski print u crvenoj boji.
4. A koje biste modele iz nove kolekcije preporučili poslovnim ženama?
- Ova kolekcija je zaista raznovrsna i ono što je ključna stvar jeste da svaka žena može da uđe u neku od Deichmann prodavnica i da u roku od sat vremena za sebe odabere apsolutno sve što joj je potrebno. Od patika za dnevni izlazak, preko čizmica za malo hladnije dane, do prefinjenih cipela za malo svečanije prilike. To je magija kojom je ovaj brend osvojio cijeli svijet, jer u jednoj prodavnici možete da pronađete obuću za sve moguće prilike. Sigurna sam da će se poslovnim ženama posebno dopasti cipele koje sam ja nosila na snimanju reklame budući da su veoma elegantne, noga u njima izgleda prefinjeno, a čak i pored toga su veoma udobne, što je nama ženama koje često nosimo cipele sa potpeticama izuzetno bitno.
5. S obzirom na to da se bavite i plesom, koliko Vam je drago što nova kolekcija donosi niz udobnih sneakersica?
- Apsolutno! Ja sam neko kome je najbitnije da je obuća prilagođena prilici i da je izuzetno udobna, tako da sam oduševljena sneakersicama koje pored udobnosti imaju i veoma moderan i trendi dizajn. Od jeseni me očekuju brojne probe, jer pripremam mnogo iznenađenja za publiku, tako da će mi sada uz njih biti lakše i udobnije.
6. Na osnovu kojih kriterija birate Vi lično obuću za sebe?
- Moram da priznam da sam izuzetno zahtjevna, jer je meni kao duploj Lavici svaki segment izuzetno bitan. Nikada ne bih kupila obuću koja mi je samo lijepa na izgled, a da pritom nije udobna za nošenje, tako da je procedura oko izbora obuće kod mene prilično „komplikovana“. To je jedan od razloga zbog čega sam izuzetno zadovoljna saradnjom sa Deichmannom jer smo damama ponudili obuću koja je na prvom mjestu izuzetno kvalitetna i udobna, a zatim i fenomenalno izgleda i može da se kombinuje uz različite odjevne kombinacije i stilove.
7. Prema nekim istraživanjima, žene posjeduju duplo više cipela u odnosu na muškarce. Kojim brojkama raspolažete Vi?
- Ja se definitivno uklapam u pomenuta istraživanja. :) Obožavam cipele i sa svakog putovanja uvijek donesem bar jedan par, ali ne mogu da kažem da znam tačan broj koliko pari posjedujem. Trenutno je posebna situacija, budući da se od nedavno moj stan pretvorio u malu Deichmann prodavnicu i zatrpan je obućom sa svih strana. Čini mi se da ću morati da obezbijedim jednu prostoriju samo za obuću, ali sam zadovoljna što u narednom periodu neću morati da razmišljam o kupovini cipela, i generalno obuće, jedini problem će mi biti koji model iz kolekcije da odaberem za koju priliku.
8. Koje modele uvijek nosite sa sobom na nastupe?
- S obzirom na to da na svojim koncertima uglavnom uvijek nosim elegantnije i glamuroznije odjevne kombinacije sa sobom uvijek imam nekoliko pari cipela sa visokim potpeticama i to u različitim bojama kako bi mogle da isprate moj kompletan izgled.
9. Ko je Vaša modna inspiracija?
- Moja generalna, a samim tim i modna inspiracija su žene koje su ostavile veliki trag za sobom. U posljednje vrijeme sam na neki način fascinirana princezom Dajanom, njenim životom, karakterom, djelima. Ona je zaista primjer jedne vanserijske žene, imala je nevjerovatnu harizmu i stil, tako da sam sada u periodu kada me sve što ima veze sa njom veoma inspiriše. Često umije da bude veliki teret kada ste žena koja se ne plaši da bude ono što jeste, da radi stvari koje želi da radi, da kaže ono što zaista misli i zbog toga sam ja neko ko izuzetno poštuje žene koje su imale potrebnu hrabrost da prkose pravilima koje je neko drugi postavio i da se bore za sebe.
10. “Dajte djevojci prave cipele i ona može osvojiti svijet”, rekla je svojevremeno Marilyn Monroe. Šta Vi poručujete?“Prave cipele na pravoj ženi su kombinacija kojoj niko ne može da odoli“ - i baš zato je Deichmann najbolje rješenje za predstojeću sezonu.