Rijetki su kulturni događaji u našoj zemlji koji su izazvali interes kao što je predstava„Sjećaš li se Doli Bel“, koja će večeras premijerno za medije, a sutra za javnost biti izvedena u Kamernom teatru 55 u Sarajevu.
Komad nastao prema tekstu Abdulaha Sidrana, u režiji Kokana Mladenovića, izvest će glumci Elma Juković, Davor Golubović, Mirsada Tuka, Emir Hadžihafizbegović, Gordana Boban, Tatjana Šojić, Admir Glamočak...
Umor i euforija
Dok se jučer pripremala pres-konferencija, u drugoj prostoriji pakovale pozivnice, uposlenici Kamernog teatra 55 iscrpljeni, ali puni euforije završavali svoje obaveze, u glumačkom studiju vodili smo razgovor s Hadžihafizbegovićem, koji tumači ulogu oca.
- Trema je odgovornost, naravno da je osjećam pred premijeru. Glumac koji kaže da nema tremu vjerovatno je netalentiran. Svaki čovjek koji savjesno obavlja svoj posao, da li je to pekar pred izvlačenje iftarskih somuna, hirurg koji ulazi u operacionu salu, automehaničar koji popravlja kola, frizerka, ako želi da njihove kreacije budu uspješne, kao što mi želimo da bude predstava, mora pojačati odgovornost. A povećana odgovornost je trema koju treba pretvoriti u kreativnost, što ne sumnjam da će ovaj ansambl iznijeti. Radi se o 11 glumaca i dječaku Sinu Kurtu, koji je do te mjere talentiran i napravio je sjajnu rolu, potpuno legitimno može se svrstati uz nas, profesionalce - kaže Hadžihafizbegović.
Prema našim insajderskim informacijama, kreirali ste jednu od najboljih uloga u bogatoj karijeri.
- Više nemam odnos prema kvalitetu uloge koju sam napravio, jer sam 60 dana unutar procesa i čekamo ono što je najvažnija stvar - šta će reći publika. Film mi nije referenca kako trebam raditi ulogu. Tako će lik oca Mahmuta, kojeg je maestralno odigra Slobodan Aligrudić, biti drugačiji. Svoj lik u predstavi vodim na drugačiji način, ali se držim tog karaktera.
Imam šest scena koje traju skoro 50 minuta. Ovo je, poslije „Žabe“ i možda „U Zvorniku ja sam ostavio svoje srce“, moj najteži posao u teatru, a imam blizu 30 pozorišnih uloga. Važno je napomenuti da je Mladenović adaptirao roman Abdulaha Sidrana, a ne film.
Mnogi kažu da bi ovo mogao biti teatarski događaj godine u BiH. Do kraja marta zakazano je osam izvođenja, slično je i u narednim mjesecima.
- Ljudi danima opsjedaju naš teatar, ali, nažalost, karata nema. Čak smo 11 izvođenja predstave prodali unaprijed i već smo u fazi da prodajemo predstavu u septembru. I za mene, kao upravnika Kamernog teatra 55, to je veliko iznenađenje. Na spisku imamo 24 grada odakle su nam stigle želje za rezervacije. Do sada imamo 2. 500 rezervacija, što znači da je, u skladu s našim kapacitetom, već rasprodano 15 izvođenja. Čak se desilo i to da smo bjanko pozvani na neke festivale.
Publika je na neviđeno zavoljela predstavu.
- Vjerujem u iscjeliteljsku moć kulture, a kultura se smišljeno ruši. Projekt rušenja kulturnih krugova u velikim gradovima Balkana, pa i izvan, posljedica je straha da bi kultura mogla ugroziti neke tiranije koje su sasvim izvjesne na nekim tačkama na ovim prostorima. Uvijek su iz kulturnih krugova dolazile revolucionarne poruke.