MODA

Kćerka Mustafe Nadarevića o "beauty" trendovima i poslu o kojem sanjaju mnoge djevojke

Gloria.hr

16.3.2018

Nani Nadarević (31) svaki je dan bogato ispunjen. PR menadžerica svjetskog "beauty" brenda "MAC Cosmetics" za Hrvatsku i Srbiju u slobodno vrijeme piše kolumne, ali i zabavlja brojne pratioce na Instagramu fotografijama i crticama iz privatnog života koje ističu njen duhovit karakter, koga je, nema sumnje, naslijedila od slavnog oca, glumca Mustafe Nadarevića, piše Gloria.

Ko je Nana Nadarević?

Žena, majka, kraljica. Šalim se, nisam majka, a ni kraljica. Ja sam "MAC Cosmetics" PR Manager za Adriatic regiju, ujedno sam i žena.

Vaš posao san je snova svake ljubiteljice šminke, kako vam izgleda prosječan radni dan?

- Radni dan ovisi o tome jesam li u uredu ili sam na putu. S obzirom na to da često putujem, svaki dan se razlikuje i zna biti posve haotično, zato cijenim dane u uredu kad sve ima svoj red. Uredski dan započinje kafom za kompjuterom koja se često u žaru gestikulacija i telefonskih poziva prolije po stolu. Upravo za tim stolom provodim većinu dana odgovarajući na e-mailove i dogovarajući se s kolegama oko budućih aktivnosti. Vjerujem da mnoge žene zamišljaju kako se PR Manager za "make-up" brend šminka cijeli dan, ali nažalost, to je daleko od istine. Sto napuštam samo kad je sastanak u pitanju ili moja omiljena aktivnost – gablec!

Šminkate li svaki dan ili preferirate "natural look"?

- Preferiram "natural look" s nekoliko ključnih proizvoda koji ističu moje crte lica poput olovke za obrve i rumenila.

Kako izgleda vaša omiljena kombinacija za ured, a što nosite za prezentacije novih proizvoda i otvaranje trgovina?

- Kad radite za brend za koji ja radim, to je jako jednostavno pitanje, jer je "dress code" uvijek i bez iznimke – crno. Da, ne zezam se! Možemo obući bilo koji odjevni predmet dok god je crne boje. Crna boja u odijevanju ne zasjenjuje "make-up" koji uvijek mora biti u fokusu po pravilima brenda. Možda se ovaj "dress code" čini ograničavajući, ali zapravo čini čuda za kreativnost, jer se u moru crne boje pokušavamo istaknuti ludim teksturama poput krzna, neoprena i PVC-a te izgled začiniti resicama ili čak i perjem. Vjerujte mi, to je odlična stvar za razvijanje kreativnosti.

Koji su trenutno vaši mejkap favoriti?

- Trenutno sam luda za kremastim proizvodima i sve nanosim prstima. Tri proizvoda koja uvijek imam sa sobom su korektor "Mineralize concealer", mineralno rumenilo u boji "Warm Soul" i "highlighter".

Pet "beauty" proizvoda za njegu lica koje bi preporučili svima?

- Make up ne može učiniti puno, ako koža nije njegovana i zbrinuta. Puno pažnje pridajem njezi kože i ženama bih prvenstveno savjetovala da se ne prže na suncu, jer nepovratno uništavaju kožu ili barem da koriste dobar SPF faktor. Moji top proizvodi za njegu su krema oko očiju "Bobbi Brown Extra Eye Repair Cream", serum za lice "Estee Lauder Advanced Night Repair Serum" i dobra krema za lice sa SPF faktorom "Clinique Superdefense SPF 20". Uz njih u svoju beauty rutinu sve češće ubacujem ulja za njegu i maske za lice koje se ne ispiru nego hrane kožu lica preko noći.

Jesu li vam neki proljetni "beauty" trendovi zapeli za oko?

- Napokon su žene prihvatile povratak sjajila i to me veseli, jer su mi najljepše svježe pune usne. Teške nacrtane Instagram obrve napokon lagano uzmiču počešljanim i prozračnim obrvama. Lakše se diše!

Koja su vam tri komada iz vaše garderobe apsolutno najdraža?

- Lancel torba, kožna jakna i tenisice!

Film koji je na vas ostavio najsnažniji utjecaj?

- Upravo je protekla sezona Oscara, a donijela nam je dosta simpatičnih filmova. Iz obilja holivudskih blockbustera izdvojila bih "Tri plakata van grada", jer ima sjajnu Frances MekDormand (McDormand). Volim filmove sa snažnim ženskim likovima.

Vaš Instagram profil izuzetno je popularan, imate skoro 7.500 pratilaca. Koji su vaši savjeti za odličnu Instagram fotografiju?

- Recept je jednostavan: dobro svjetlo i strpljiv muž iza objektiva.

Na Instagram pričama koje su izuzetno posjećene, svaki dan možemo pratiti vaše duhovite komentare i scene iz privatnog života, poput male humoristične serije - jeste li razmišljali o novim platformama na kojima bi se pokazali kao komičarka?

- Volim objavljivati crtice koje me nasmijavaju, a igrom slučaja i drugi ljudi ih pronalaze duhovitima (ponekad). Ne bih išla dalje od toga, iako bih se mogla okušati u "stand up-u". Čisto kako bih se uvjerila kako to nije za mene i da mi je mjesto zaista isključivo pred kompjuterom. 

Gdje nalazite inspiraciju i o čemu najradije pišete u kolumnama?

- Zvučat će neskromno kad kažem da najradije pišem o sebi. Ali iza toga je jednostavan razlog, kroz sebe najlakše govorim o stvarima koje želim kritizirati ili me zanimaju i to bez straha da ću nekoga povrijediti. Po sebi uvijek mogu oplesti i pisati o temi koja me zanima. Inspiracija su mi često takozvane "ženske" teme; odnosi s partnerom, s prijateljicama, ali i odnosi s vlastitim kompleksima i strahovima.

Mnoge djevojke žele biti kolumnistice po uzoru na Keri Bredšov (Carrie Bradshaw) no ne znaju da je, uz talent i mogućnost povezivanja s publikom, za dobru kolumnu potrebno puno truda - koliko vam je u prosjeku potrebno da napišete jedan tekst i koje su mane, a koje pozitivne strane takve avanture?

- Nema pravila, ponekad napišem dva teksta za čas, a ponekada spajam kolumnu sedam dana. Možda je jedino pravilo to da što me se tema više dojmi to je kolumna brže gotova. Pozitivno je to što imaš priliku staviti na dnevni red temu koja te interesira. I inače volim raspravljati s dečkom i frendicama, ali kolumna mi daje prostor da se to malo proširi na veći broj ljudi. Volim započeti razgovor s nepoznatom djevojkom na temu kolumne i čuti tuđa mišljenja. A tuđa mišljenja su ujedno i najgora stvar. S kolumnom u kojoj pišeš o sebi izlažeš se svakoj osobi koja klikne na tekst. Ljudima je to samo 'klik' na tekst, ali za mene je to 'klik' u moju intimu.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.