Da li na prebukiranom tržištu društvenih mreža ima mjesta za još jednu, malo drugačiju aplikaciju?
Trenutno imamo aplikacije koje su dominantno tekstualne, imamo aplikacije i mreže za fotografije i video, a AirChat je fokusiran na – glas. Iako su tokom pandemije predstavljene aplikacije u kojima je dominantan način konverzacije glasovni (sjetite se Clubhousea), one ipak nisu zaživjele i nisu privukle dovoljan broj korisnika.
Ekipa koja stoji iza AirChata, a riječ je o investitoru Navalu Ravikantu i jednom od bivših direktora u Tinderu Brajanu Norgardu, vjeruje da postoji tržište za aplikacije usmjerene na glasovnu komunikaciju.
Oni smatraju kako je glas puno intimniji medij u odnosu na tekstualnu komunikaciju, pa se na taj način može prenijeti strast u porukama, za razliku od običnog teksta.
- Ljudi su stvoreni da se slažu s drugim ljudima, a to samo zahtijeva prirodni glas - objasnio je Ravikant.
Sama aplikacija je po izgledu i interfejsu slična brojnim postojećim društvenim mrežama. Korisnici mogu da objavljuju sadržaj, prate druge korisnike, lajkuju njihov sadržaj i slično i mogu da šalju direktne poruke drugim korisnicima aplikacije. Ali umjesto tekstualnog upisa, u fokusu je glas tako da je objavu potrebno izgovoriti, a korisnici će na AirChatu moći da je preslušaju, ali i – pročitaju. Naime, aplikacija će automatski pretvarati govor u tekst za situacije u kojima ne želite ili ne možete da slušate poruke drugih korisnika. Ali poenta je da ih ne možete napisati, već samo izgovoriti.