NEMA NIKAKAV HOBI

Ko je nova direktorica Twittera: Linda Jakarino je uzdanica Ilona Maska

Wall Sreet Journal je 2012. pisao o tome da je Linda dobila nadimak "somotski čekić"

Linda Jakarino ima povjerenje Elona Maska. Twitter

E. T.

13.5.2023

Ilon Mask (Elon Musk) objavio je ime osobe koja će preuzeti upravljanje Twitterom, šest meseci nakon kupovine jedne od najpopularnijih društvenih mreža, javljaju mediji.

Linda Jakarino, bivša direktorica prodaje u kompaniji "NBC Universal", preuzima kormilo Twittera i nadgledat će sve poslovne operacije, saopćio je on.

- Radujem se što ću raditi sa Lindom na transformaciji u X, aplikaciju za sve - kratko je objavio Mask.

Linda Jakarino počinje posao u Twitteru za šest nedjelja, i bit će među rijetkim ženama na čelu velike tehnološke kompanije. 

BBC podsjeća da manje od deset odsto kompanija sa liste "Fortune 500" ima žene na najvišim pozicijama.

Ko je Linda Jakarino?

Rođena u italijansko-američkoj porodici, radila je 15 godina u kompaniji "Turner entertainment" prije nego što je prešla u "NBC". Tamo je nadgledala lansiranje striming servisa i upravljala timom od dvije hiljade ljudi. Sarađivala je sa najvećim brendovima i nalazila prilike za plasiranje njihovih proizvoda, a u poslovnoj zajednici hvale njen nekonvencionalni pristup prodaji. Ubjeđivala je brendove da se reklamiraju čak i u okviru programa koji su bili smatrani kontroverznim, kao što je serija "Seks i grad".

Za sebe kaže da je majka dvoje djece, da je prezauzeta i da "apsolutno nema nikakav hobi".

Wall Sreet Journal je 2012. pisao o tome da je Linda dobila nadimak "somotski čekić" jer nije prihvatala ne kao odgovor, pa se od njene pozicije u Twitteru očekuju velike stvari - među prvima porast prodaje koja je već pola godine u velikim problemima.

Povratak oglašivača

Kada je Mask kupio Twitter, rekao je da želi da smanji njegovu zavisnost od advertisinga i da promijeni način na koji se sadržaj moderira. Želio je da proširi funkcije i na plaćanje, enkripciju i telefonske pozive i da Twitter pretvori u potpuno novu platformu koju je nazvao "X".

Ali potezi poput masovnog otpuštanja zaposlenih i uvođenja novih načina autentifikacije, zabrinuli su oglašivače koji su povukli svoje kampanje sa ove platforme. Mask priznaje da prihodi "masovno opadaju" ali tvrdi da se nazire povratak oglašivača.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.