Slično su pokušali napraviti i kopiranjem TikToka, kada su predstavili opciju kratkih videozapisa Reels. Očekivanja su, dakle, bila velika, ali čini se kako je stvarnost ipak malo drukčija.
Naime, kako su prenijeli na Business Insideru pozivajući se na interno izvješće, u Instagramu nemaju prevelikog razloga za zadovoljstvo s aktivnosti korisnika na Reelsu. Od 11 miliona kreatora na toj mreži, samo petina njih objavljuje videozapise kroz Reels svaki mjesec, dok većina korisnika Reelsa nema neku interakciju s korisnicima. Kao jedan od problema, navodi se u izvještaju, jest nedostatak originalnog sadržaja te je skoro trećina sadržaja napravljena na drugim platformama i nakon toga uploadana na Instagram.
Kolika je razlika TikToka i Reelsa najbolje govori podatak o broju sati koje korisnici svaki dan provedu gledajući videozapise. Naime, ta brojka za TikTok iznosi skoro 200 miliona sati (197,8 miliona), dok korisnici Instagrama videozapise putem Reelsa gledaju samo 17,6 miliona sati dnevno, otkrio je taj izvještaj.
Iz Instagrama su reagirali na te medijske natpise i tvrde da ipak nije sve tako sivo te da je riječ o zastarjelim i u nekim slučajevima, netačnim podacima s kojima se prikazuje netačno stanje oko Reelsa.
Glasnogovornica kompanija Devi Narasimhan za Business Insider komentirala je kako pred njima stoji još dosta posla, ali i da su kreatori i kompanije ostvarili “obećavaju rezultate”, dok je rast monetizacije brži od očekivanog putem Reelsa.