Ako ćemo tačnije, Instagram ne prati te trendove, već kopira najvažnije opcije konkurentskih mreža i implementira ih u svoju aplikaciju.
Adam Mosseri Instagram testira novi dizajn koji se neće svidjeti baš svima
Tako su kopirali Snapchatove priče, Reels su napravili po uzoru na TikTok, a i za posljednje promjene koje se odnose na algoritam i prikaz sadržaja te prikaz videa na cijelom ekranu inspiraciju su dobili od TikToka.
Sada su počeli s internim testiranjem opcije koju je popularizirala jedna druga društvena mreža. Iako se o BeRealu toliko ne piše, ova je mreža sve popularnija, pogotovo među mladima. Kako i samo ime kaže, poanta je da korisnici u svojim objavama budu “stvarni”, odnosno da pokažu što im se tačno u tom trenutku događa u životima i gdje se nalaze – bez uljepšavanja situacije.
Aplikacija jednom dnevno šalje poruku te korisnici imaju dvije minuta da objave fotografiju (snimljenu s obje kamere, dakle da se vidi i osoba i mjesto gdje se trenutno nalazi). Ako u te dvije minute snime i objave sliku, moći će vidjeti i fotografije svojih pratitelja, a ako ne stignu, morat će se strpjeti i dan poslije proći kroz isti proces.
Da i Instagram priprema takvu opciju, nazvanu Candid Challenge, saznali smo zahvaljujući developeru Alessandru Paluzziju koji je dobro proučio kod aplikacije. Na medijske upite reagirali su i iz te društvene mreže komentiravši da je riječ o internom prototipu, ali više od toga nismo saznali.
Princip rada izazova na Instagramu sličan je kao i na BeRealu. Aplikacija će korisnike obavijestiti da je vrijeme za snimanje fotografije svog okruženja (fotografija se također treba snimiti s dvije kamere), za što imaju dvije minute. Ako u tome uspiju, ona će se objaviti kao story i nestati za 24 sata.
S obzirom na to da je BeReal naročito popularan među generacijom Z, a Facebook i Instagram primarno žele privući mlađe korisnike, za pretpostaviti je da će Instagram ovaj interni prototip jednom predstaviti kao službenu opciju za sve korisnike, prenosi Cnet.