LJUBAVNA ATMOSFERA

Kako spasiti vezu od rutine?

Vrlo rijetko razmišljamo šta bismo mogli učiniti da partner bude sretniji

Da bi veza opstala potrebno je posvetiti se partneru. ILUSTRACIJA

A. F.

6.9.2021

Kada tražimo sebi partnera ili kada nam se svidi neka osoba, obično prvo upoznajemo njegove vrline. Na početku se uvijek predstave sve dobre stvari: sposobnosti, razmišljanja, izgled.. Nakon nekog vremena, te partnerove vrline padnu u zaborav.

Počinjemo uviđati da on, kao i svako drugi, ima i mane. Odjednom se nekako sve one vrline, zbog kojih smo se zaljubili, zaborave. Što nikako nije dobro. Trebalo bi s vremena na vrijeme da prisjetimo početka veze i zašto smo sa tom osobom, da se prisjetimo onoga u šta smo se zaljubili.

Da li je stvarno lakše svađati se zbog nepospremljenih stvari ili je bolje možda razmisliti o zajedničkim srećnim trenucima? Nemojte dopustiti da mane preovladaju vašim životima. Nekada je potrebno zapitati se kakvi smo mi? Da li je partner možda nezadovoljan sa nama?


Vrlo rijetko razmišljamo šta bismo mogli učiniti da partner bude sretniji. Obično znamo šta mi očekujemo i šta bi on trebao da uradi, a ne zapitamo se da li mi možemo uzvratiti. Duge veze obično postaju monotone i dosadne, a to je zbog toga što smatramo da ne trebamo ništa novo činiti za partnera.

Da bi veza opstala i da bi bila zanimljiva i nakon 20 godina potrebno je posvetiti se i vezi i partneru. Recept za zdravu, dugotrajnu vezu je taj da radite na sebi. Ovdje se ne misli da se sređujete, šminkate i slično, već da radite na svom ponašanju, svojim svakodnevnim aktivnostima.

Na taj način ćete pokrenuti i partnera sa sobom, a to znači da vaša veza može samo napredovati, nikako nazadovati. Ulaganjem u sebe, ulažete u vaš zajednički život. Stvarate sebi ljubavnu atmosferu kao što je bila prvih dana veze.

Ne dozvolite da vas prevlada monotonija. Radite na sebi i svakodnevno se upuštajte u nove ljubavne podvige.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.