Treći dan Sedmice visoke mode u Parizu donio nam je poprilično zanimljive kolekcije, ali o jednoj se ipak ne prestaje pričati. Naime, Haider Akerman (Ackermann) za Žan Paul Gotije (Jean Paul Gaultier) kreirao je maestralnu viziju koja je pokupila cijeli modni šlag i to sasvim opravdano.
Žan Paul Gotije već četiri godine zaredom na svojim kolekcijama ugošćuje dizajnere, a ovog puta ta čast pripala je već spomenutom Haider Akermanu.
Prikazana kolekcija pokazala je kako još uvijek postoje oni koji modu istinski razumiju te koji u nedostatku boljih ideja, ne zalaze u element šoka koji postaje viralan tek na nekoliko trenutaka.
Akerman nerijetko ističe kako "pati" za zlatnim dobom visoke mode, odnosno 50-im i 60-im godinama prošlog stoljeća, a u kolekciji koju smo sinoć mogli vidjeti, savršeno je pomirio sadašnjost i prošlost te svoju viziju visoke mode nepogrješivo uklopio u Gotijeov modni kod.
Kolekcija je sačinjena od 36 odjevnih predmeta, a koketira s elegantnim izletima u igru volumena i siluete pritom i dalje zadržavajući konzistentnu nit jasnih i čistih oblika.
Prikazana kolekcija sadrži minimalno detalja koji izlaze iz okvira korištenih materijala te je upravo u tome njezina najveća posebnost, izuzmemo li toliko vještu sinergiju nekadašnje mode s aktualnim estetskim pravilima.
Akerman je puno "jačim" imenima modne scene pokazao svu ljepotu haute couturea te ovom doista posebnom kolekcijom očitao dobru lekciju kako se to radi.
S druge strane, ove sezone veliki Valentino, odnosno kreativni direktor Pierpaolo Pikiolo (Piccioli), kao da je ponudio pomalo predvidljivu modnu priču koja nužno nije podbacila, ali nije ni oduševila.
Kolekcija koju smo mogli vidjeti više je naginjala ka trendu nego couture viziji, a bilo je tu i puno poigravanja s već viđenim vibrantnim tonovima, mnoštvom tila i cut-out detaljima koji su svakako dinamičan element cijele kolekcije.
Sama izrada je kao i obično na nivou te detalji jesu razrađeni i odgovaraju coutureu, no ove sezone izostala je vizija koja bi u gledatelju potaknula emociju.