Prema ocjeni konsultantske kompanije Interbrend, francuski modni brend Louis Vuitton je najvredniji modni brend u cijelom svijetu.
LJEPOTA I MODA
Prema ocjeni konsultantske kompanije Interbrend, francuski modni brend Louis Vuitton je najvredniji modni brend u cijelom svijetu.
Među tehnološkim kompanijama Apple, Google i Microsoft koje se nalaze u samom vrhu Intebrendove liste, luskuzna modna kompanija Louis Vuitton zauzela je 19. mjesto.
Ispred firme Interbrend obratila se globalna direktorka Rebeka Robins, koja je istakla da je za uspjeh Louis Vuitton zaduženo povezivanje brenda sa kulturom, a ova strategija se pokazala veoma uspješnom.
- Njihova strategija je dobro smišljena i izražena snagom njihovog uvjerenja, - rekla je ona.
Pored francuske modne kuće koja postoji još od 1854. godine, ostali modni brendovi koji su se našli na Interbrendovoj listi su Hermes, koji je zauzeo 32. mjesto, Gucci je zauzeo 51. mjesto, Barberi 86., Prada se spustila na 94. mjesto, dok je Dior zauzeo tek 95. mjesto.
VREMENSKA PROGNOZA
NAKON SUSRETA U ZAGREBU
NOVA VLASNICA
ODRŽAN ŽRIJEB U NIONU