Odrastanje u manje imućnoj porodici može negativno utjecati na mozak, pokazalo je istraživanje o utjecaju socioekonomskog statusa na razvoj osobe.
Američki naučnici su otkrili da su dijelovi mozga odgovorni za učenje, govor i emocionalni razvoj po pravilu složeniji kod ljudi čiji su roditelji imali viši stepen obrazovanja ili su radili intelektualne, a ne ručne poslove, prenosi britanski ''Independent''.
Podaci dobiveni skeniranjem mozga stotina mladih ljudi pokazuju da su takve posljedice stabilne u periodu djetinjstva i adolescencije, saopćio je Nacionalni institut mentalnog zdravlja.
Na rani razvoj mozga utječu iskustva djeteta i okruženje u kojem živi, a oba ta faktora znatno variraju zavisno od socioekonomskog statusa, rekla je autorica istraživanja Kesidi Mekdermot (Cassidy McDermot).
- Socioekonomski status može utjecati na proces saznavanja, mijenjanjem strukturalnog razvoja mozga, naročito u dijelovima povezanim s govorom i učenjem - rekla je Mekdermot.
Za potrebe studije, objavljene u časopisu ''Journal of neuroscience'', istraživači su uradili 1.243 skeniranja mozga na više od 620 osoba između pet i 25 godina.