Japanski dizajner Takajuki Fukuzava se već dugi niz godina bori za ekološki način života i promoviše ga u svom radu. U septembru je predstavio novu ideju, koja je impresionirala korisnike društvenih mreža.
Takajuki Fukuzava je smislio je kako da produži životni vijek čarapa i time doprinese očuvanju životne sredine.
Egipatska kompanija Navierto, koja se bavi prodajom obuće, objavila je na svojoj Facebook stranici komplet od šest pari čarapa s rupama. Izrađene su od čistog pamuka i koštaju 9,50 dolara. Važan detalj je rupa na palcu, opšivena jarkim bojama.
- Nemoj se više stidjeti - slogan je ove neobiče reklamne kampanje.
Fukuzava se zalaže za to da odjeća s rupama ne bude više društveno neprihvatljiva i da se ne smatra odlikom aljkavosti ili siromaštva.
Po njegovim riječima, prvobitno pocijepana odjeća traje mnogo duže, jer više ne može da se iscijepa i postane neupotrebljiva, što znači da je nema smisla bacati.
Da bi promijenio lošu reputaciju bušnih čarapa, dizajner je odlučio da ih učini modernim. Zbog toga namjerno pravi male rupe na palcu i lijepo ih opšiva kontrastnim koncem.
Iako imaju i protivnika, čarape s rupama su već su postale modni trend na društvenim mrežama.