Rozi (Rozy) je virtuelna influenserka iz Južne Koreje koja ima više od 130.000 pratilaca na Instagramu, gdje objavljuje fotografije svojih avantura širom svijeta.
Njena šminka je uvijek besprijekorna, njena odjeća je po posljednjoj modi. Ona pjeva, pleše – i ništa od toga nije stvarno.
Rozi je digitalno prikazana osoba toliko realistična da često pogrešno misle da je od krvi i mesa.
Prema navodima kompanije sa sjedištem u Seulu koja ju je stvorila, Rozi je mješavina sve tri koja se nalazi u stvarnom i virtuelnom svijetu.
- Ona je sposobna da radi sve što ljudi ne mogu… u najljudskijem obliku - kaže Sidus Studio X na svojoj web stranici.
To uključuje ostvarivanje profita za kompaniju u više milijardi dolara vrijednim svjetovima oglašavanja i zabave. Od svog lansiranja 2020. godine, Rozi je sklopila ugovore o brendovima i sponzorisala se, našla se na pisti na virtuelnim modnim revijama i čak objavila dva singla. I nije sama.