DRUŠTVENE MREŽE

Instagram dobija novi izgled

Novi dizajn stavlja sadržaj u centar sa fokusom na jednostavnost i samoizražavanje

Za novi logotip, gardijent, koristili su inovativan proces 3D modeliranja. Agencije

A. Č.

25.5.2022

Instagram dobija novo "vizuelno osvježenje", a to će se odnositi na novi logo, font i marketinški raspored preko cijelog ekrana. Kako se navodi u kompaniji, novi dizajn stavlja sadržaj u centar sa fokusom na jednostavnost i samoizražavanje.

Za novi logotip, gardijent, koristili su inovativan proces 3D modeliranja kako bi ga učinili živahnijim.

- Uzbuđeni smo što možemo da oživimo Instagram iskustvo, kroz energiju našeg ponovo zamišljenog gardijenta -  navodi se u saopćenju kompanije.

Tokom dizajniranja Sansa, cilj je bio da font postane globalno dostupan, a to je postignuto partnerstvom sa jezičkim stručnjacima širom svijeta, kako bi se društvena mreža prilagodila globalnim pismima, uključujući arapska, tajlandska i japanska.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.