PROMJENA

Čuvene Timberland cipele više nikada neće biti iste, kompanija potpuno mijenja koncept

Firma će prirodi vraćati više nego što od nje uzima

Timberland. Ilustracija

Avaz.ba

9.9.2020

Kompanija Timberland, jedan od vodećih svjetskih brendova u industriji obuće i odjeće, planira da njegovi proizvodi do 2030. godine imaju pozitivan uticaj na prirodu. Kompanija će, obećala je, prirodi vraćati više nego što od nje uzima. Firma, između ostalog, namjerava da unaprijedi biodiverzitet, kvalitet vode i život farmera od kojih nabavlja sirovine.

Ovaj plan će biti ispunjen postizanjem dva cilja: da 100% proizvoda budu dizajnirani tako da ispunjavanju principe cirkularne ekonomije,da se 100% prirodnih materijala dobija iz regenerativne poljoprivrede.

Kroz cirkularni dizajn proizvoda Timberland namjerava da smanji otpad na nulu, a da dobijanjem prirodnih materijala iz regenerativne poljoprivrede ostvari ne samo neutralan, već pozitivan uticaj na prirodu, navodi se u saopćenju kompanije.


Timberland logo. Ilustracija

Do 2030. cilj kompanije je da svi proizvodi – obuća, odjeća i aksesoari – budu dizajnirani u skladu sa principima cirkularne ekonomije.

Tako će se proizvodi izrađivati od materijala koji bi inače otišli ​​u otpad i biće dizajnirani da mogu da se recikliraju na kraju životnog vijeka.

Ove jeseni Timberland lansira svoju prvu kolekciju čizama izrađenih od regenerativne kože koja je proizvedena na farmi u SAD.

Timberland, također, sarađuje sa farmerima koji su pioniri u regenerativnoj poljoprivredi na formiranju novih lanaca snabdijevanja regenerativnom gumom, pamukom, vunom i šećernom trskom u cilju postizanja svojih ciljeva do 2030.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.