MIJENJAJU PAROLU

Reklama "da prste poližeš" postala neprimjerena u vrijeme korone

Američke sanitarne vlasti upozoravaju da oči, nos i usta ne treba dodirivati neopranim prstima da bi se smanjila mogućnost zaraze

Parola se neće koristiti u globalnom oglašavanju neko vrijeme. Agencije

Avaz.ba

26.8.2020

Kompanija "Kentucky Fried Chicken" koja se proslavila po svijetu prženom piletinom, poslije 64 godine je obustavila korištenje svoje glavne reklamne parole "Toliko je dobro, prste da poližeš!", smatrajući da je to "najneprimjereniji" savjet "usred pandemije koronavirusa".

- Parola se neće koristiti u globalnom oglašavanju neko vrijeme. U jedinstvenoj smo situaciji, imamo simboličku parolu koja se ne uklapa u opće prilike - rekla je Ketrin Tan (Catherine Tan), direktorica marketinga. 

Američke sanitarne vlasti upozoravaju da oči, nos i usta ne treba dodirivati neopranim prstima da bi se smanjila mogućnost zaraze.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.