Predstavljen je prije 14 godina na izložbi u Pebl Biču, a sada će biti osnova za serijski model – najbrutalniji Ford u novom mileniju.
I dok se Ford bavio modelom GT, bilo je onih koji su razmišljali o povratku jedne druge legende, Shelby Daytone Coupea iz 1964. godine.
Iza projekta stoji kompanija "Superperformance", a posljednje informacije govore kako je stvoren prvi preduvjet – potpisan je ugovor s Fordom i Shelbyem o reinkarnaciji legendarnog modela.
A za razliku od koncepta izloženog na prestižnoj izložbi "Concours d'Elegance", proizvodni primjerak neće pokretati 6,4 V10 monstrum, već "samo" V8 potpomognut kompresorom, javlja Robb Report.
Ako zvuči poznato, sjetimo se motora iz Mustanga Shelby GT500, a to znači više od 700 KS. Naime, sporazum podrazumijeva ugradnju Fordovog motora, a američki gigant u ponudi ima samo kamionski V10. Svejedno, i ovakav V8 zvuči veoma dobro. Pogotovo jer će ovdje prioritet imati ručni mjenjač.
Proizvodnja će biti limitirana na 325 primjeraka i predviđa izvedbu s aluminijskom karoserijom u neobojenom izdanju, baš kao na konceptu. Cijena za sada nije poznata.