Velike promjene na društvenoj mreži Facebook najavio je njen osnivač Mark Zakerberg (Zuckerberg).
Promjene će se desiti u algoritmu koji uređuje početnu stranu, to jest rubriku "Novosti" (News Feed) Facebooka pa će tako od sada prioritet biti na "smislenim društvenim interakcijama" nad "relevantnim sadržajem", čime će se osigurati da je vrijeme provedeno na Facebooku "dobro provedeno", piše Guardian.
Konkretno, to znači da će Facebook davati manji značaj i doseg postovima, fotografijama i videoklipovima koje dijele mediji i poslovne organizacije - prema Zakerbergovim riječima, prioritet više neće biti na "javnom sadržaju", nego na sadržaju koji su proizveli naši prijatelji i članovi porodice.
- Ravnoteža na News Feedu se prebacila s najvažnije stvari koju Facebook može učiniti - a to je da nas međusobno povezuje.
"Osjećamo odgovornost da naše usluge nisu samo zabavne za korištenje, nego da budu i na dobrobit ljudi"- napisao je Zakerberg u dužem Facebook postu.
Kako piše Guardian, čini se da su ove promjene zamišljene i kao odgovor na kritike koje je Facebook trpio tokom cijele prošle godine, a prema kojima je ova društvena mreža odgovorna za širenje dezinformacija, pomoću kojih se utjecalo i na izbore u SAD krajem 2016. godine, ali i za eksploatiranje ljudske psihologije sa svrhom stjecanja profita.