Za vrijeme objave posljednjih kvartalnih rezultata Alphabeta mnogima je za oko zapeo podatak o tome kako se YouTube, najveća video platforma na svijetu, sve više gleda na nešto većim ekranima, tačnije, televizorima. Glavni šef Googlea Sundar Pichai objavio je tako da korisnici sada u prosjeku gledaju oko 100 miliona sati videa s YouTubea u svojim dnevnim boravcima – na dan.
Pri tome se, dakako, misli na gledanje YouTube video zapisa na raznim modelima pametnih televizora, ili putem igraćih konzola, Android boxova, te streaming uređaja poput Chromecasta i sličnih.
Gledanje YouTubea na televizorima daleko je po količini od broja sati koji se provedu uz ekran računara ili pak vodeće platforme – mobitela. Ukupno se na YouTubeu pogleda više od milijardu sati videa na dan, pa bi se moglo zaključiti da na televizore otpada tek manje od 10% vremena provedenog uz YouTube.
No, taj način gledanja bilježi ogroman rast. U samo godinu dana on je povećan za čak 70%, pa je više nego očito kako, uz Netflix i slične, i YouTube polahko postaje "ubojica" klasične linearne televizije i raznih zemaljskih i kablovskih kanala.