Društvena mreža Twitter donijela je odluku o zabrani reklama sa naloga ruskih medija RT i Sputnjik kao odgovor na, kako se navodi, nalaze američkih obavještajnih službi da su ti mediji pokušali da šire lažne informacije tokom predsjedničkih izbora u SAD 2016. godine.
Twitter je saopćio da je odluka donijeta u okviru "naše stalne posvećenosti da pomognemo u zaštiti integriteta iskustva korisnika na Twitteru".Iz kompanije, čije je sjedište u San Francisku, poručuju da će odluka stupiti na snagu odmah, prenio je AFP.
Twitter je poručio da će donirati, kako se procjenjuje, 1,9 miliona dolara koje je dobio od navedenih ruskih medija od 2011. godine kako bi "podržao istraživanja spolja o upotrebi Twittera u građanskom angažiranju i izborima".
S druge strane, iz Rusije najavljuju odgovor na odluku Twittera uz ocjenu da se tim potezom krše međunarodni i nacionalni zakoni o slobodi govora, javila je novinska agencija RIA, a prenosi Reuters. Iz ruskog Ministarstva vanjskih poslova tvrde da je ta odluka još jedan agresivan korak u cilju ometanja rada ruskih medija u SAD i rezultat pritiska američkih obavještajnih agencija.