Twitterovi investitori već su vjerovatno navikli na to da ova kompanija svaka tri mjeseca objavljuje poslovne rezultate koji su većinom negativni, i fokusiraju se na ostvarivanje što manjih gubitaka – eventualnu dobit više niko niti ne spominje.
Ipak, jedan pokazatelj kod Twittera je do sada uvijek bio koliko-toliko pozitivan, a to je broj korisnika. Njegov rast davao je kompaniji razlog za optimizam oko budućnosti, a prihodi će, vjeruju, već nekada nadrasti troškove.
Ipak, u posljednjem kvartalu i taj je podatak ostao na nuli. Twitter je krajem juna imao isti broj aktivnih korisnika kao i krajem marta, njih 328 miliona. Nakon objave i tog poražavajućeg podatka cijena dionice kompanije je pala za oko 14%.
Shvatili su da se bliži trenutak kada više neće moći očekivati nove prihode kroz dobivanje novih korisnika, pa su se odlučili okrenuti prema onima postojećima. Kompanija je tako počela testirati uslugu pretplate. Za 99 dolara mjesečno tvitovi pretplatnika počeli bi se agresivnije promovirati i prikazivati i onima koji ne prate tog korisnika.
Usluga je namijenjena kompanijama i osobama koje se žele na ovaj način promovirati unutar Twitter zajednice, a za sada je u fazi beta testiranja na raspolaganju ima manji broj privatnih korisnika. Pokaže li se ovaj model uspješnim, u kompaniji se nadaju većem broju pretplatnika i konačnom porastu prihoda od oglašavanja i promoviranja objava.