To putovanje je bilo impresivno, bez vozača, a na putu je bilo semafora, zebri, stanica, tunela... Autobus je prepun modernih tehnologija, poput raznih bežičnih veza, radara, kamera.
Future Bus je zasnovan na aktuelnom 12 metara dugačkom modelu Citaro kojeg pokreće 299 konja snažan šesterocilindrični motor i to je jedino konvencionalno što je ostalo na njemu.
Naime, prošle je godine polu-samostalni Mercedesov autobus provozao gotovo 20 kilometara od zračne luke Schipol u Amsterdamu do Harlema, obližnjeg gradića.
Tvrtka se kladi u to da će autobusi, koji se sami voze, postati nužnost u budućnosti, pa će tako narasti potražnja i za njegovim Future busom.
Upotrebom tehnološke platforme koju u Mercedesu zovu CityPilot, autobus je pretvoren u vozilo koje je sposobno samostalno voziti. Sistem se sastoji od 10 kamera, četiri radara i dvije stereo kamere koje autobusu omogućavaju da okolinu vidi u tri dimenzije.
Zbog svega toga, autobus automatski manevrira milimetarski precizno oko rubnih kamena, prepoznaje stanice i zaustavlja se na njima, sam otvara i zatvara vrata za putnike, čita sve saobraćajne znakove i semafore.
Sve to radi komfornije i od ljudskog vozača, a da pritom i štedi gorivo. Putnici prilikom vožnje mogu uživati u bežičnoj mreži, bežičnim punjačima za mobitele i mnogo multimedijalne zabave sa zaslona smještenih u autobusu.