I DALJE NIŠTA OD PRUGE

Građani će se i u avgustu voziti u zagušljivim autobusima: Štetin novi rok – septembar

Dan uoči početka izborne kampanje bit će održana testna vo žnja

Piše: E. Maslo

19.7.2022

Radovi na rekonstrukciji pruge: Do kada će Sarajlije biti bez tramvaja - Avaz
Dnevni avaz
Dnevni avaz
Dnevni avaz
Dnevni avaz
+2

Adnan Šteta, SDP-ov ministar saobraćaja, u trojkinoj vlasti u Kantonu Sarajevo ponovo je produžio rok za završetak radova na rekonstrukciji tramvajske pruge i opet je obećao da će podnijeti ostavku.

Sada je rok za puštanje tramvajskog saobraćaja od Ilidže do Čengić-Vile 1. septembar, odnosno dan uoči početka izborne kampanje bit će održana testna vožnja.

 Podsjetimo, do nedavno to je bio avgust. Primjetan je veći broj radnika na rekonstrukciji pruge, ali isto tako, i laiku, a naročito građanima koji su ostali bez tramvajskog prijevoza, jasno je da je negdje žestoko zapelo.



Posljednji put

Kako je posljednji put obećao Šteta, 1. septembar je dan kada ćemo se voziti novim šinama, u starim tramvajima. Novi dolaze tek iduće godine.

- Rekonstrukcija kompletne pruge do Marindvora je dvije godine, to je kraj avgusta iduće godine, kada je planirano da nam krenu dolaziti novi tramvaji. Stari tramvaji mogu voziti po novoj pruzi, a krajem iduće godine ćemo imati miks starih i novih tramvaja, u prvoj fazi 15 novih tramvaja, ali tu se nećemo zaustaviti, ići ćemo u nabavku novih tramvaja, jer za odvijanje tramvajskog prijevoza kada spojimo prugu s Hrasnicom će nam trebati 50-ak tramvaja - kaže Šteta tokom Foruma “Boljim nadzorom do efikasnijih javnih preduzeća: KJKP Gras d.o.o. Sarajevo” kojeg su organizirali Centri civilnih inicijativa.


Šteta: Bez odgovora. Avaz

Naveo je i da će dati ostavku, ali da se uzalud raduju oni koji to priželjkuju, jer ćemo se voziti tramvajima 1. septembra.

Na naše upite poslane i njemu lično i na stranicu Ministarstva Šteta već mjesecima ne odgovara iako bi morao biti svjestan da ne pitamo zbog nas ili zbog toga što se radujemo njegovoj ostavci, nego građani preko nas pokušavaju dobiti informacije o ovom važnom projektu.

Kako god, Sarajlijama ostaje da se i u avgustu voze zagušljivim autobusima.


Koliko će koštati

Jedno od brojnih pitanja za Štetu je i što se uporedo, s rekonstrukcijom tramvajske pruge, nisu gradila stajališta.

- Hoće li čekati famozni rok i pustiti tramvaj koji se neće imati gdje zaustaviti? Čeka li se da se tramvaji puste pa da opet pravimo one neke privremene stanice i slično – jedno je od pitanja koje su građani postavili Šteti na društvenim mrežama.

Ovo je nedavno komentirao i Amer Kapo, generalni sekretar SBB-a BiH.

Kapo: Spori radovi. Avaz

- Znamo koliko dugo se rade tramvajska stajališta. Sada se radi pruga i zašto se ne rade stajališta u isto vrijeme ili ćemo završiti prugu pa opet raskopavati za tramvajska stajališta? To je moralo bolje, pohvalno je da se bilo šta radi, ali i građani ne zaslužuju da se tako sporo radi.

Inače, rekonstrukcija tramvajske pruge u Sarajevu od Nedžarića do Ilidže u dužini po 3,5 kilometara u oba smjera počela je 26. avgusta prošle godine. Rekonstrukcija tramvajske pruge od Nedžarića do Remize na Otoci počela je 27. novembra.

Ukupno će biti rekonstruirano 21,4 kilometra pruge, a za šta je kreditom Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD) osigurano 20,4 miliona eura, iako su neki, poput zastupnika Mirze Čelika, naveli da će rekonstrukcija koštati dodatnih 15 miliona eura.


Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.