Obnova tramvajske pruge počela je danas.
- Radovi na toj dionici pruge se vrše prvi put nakon više od 60 godina. Ovo je najznačajniji projekt javnog prijevoza koji će uveliko poboljšati njegov kvalitet i sigurnost - kazao je ministar saobraćaja Adnan Šteta.
Ovim projektom, vrijednim 20,4 miliona eura, predviđena je obnova 21,4 kilometra tramvajske pruge.
Od jutros na ovoj relaciji umjesto tramvaja putnike prevoze autobusi GRAS-a i Centrotransa.
Na raspolaganju je osam autobusa kapaciteta 150 putnika, saobraćaju sa terminala Ilidža do objekta Doma penzionera u Nedžarićima, a nazad od stajališta kod Hećo pijace do terminala na Ilidži.
Cijene karata ostaju iste, i važit će pri promjeni prijevoznog sredstva. Ovim projektom, vrijednim 20,4 miliona eura, predviđena je obnova 21,4 kilometra tramvajske pruge, a kompletna obnova trebala bi, kako je ranije najavljeno, trajati dvije godine.