Redakciji portala Avaz.ba obratio se stanovnik sarajevskog naselja Buća Potok Zijad Bečirević sa žalbom da se pri očitanju potrošnje vode pišu pogrešne informacije, čime je finansijski oštećen.
- Namjerno su mi upisali 14 m3 više jer sam tako ušao u kategoriju skuplje tarife. Jer, oni koji potroše do 30 kubika plaćaju vodu po jeftinoj tarifi, a oni koji pređu tu granicu plaćaju vodu skuplje - kaže Bečirević.
Dodaje da je na računu za period 11. septembar - 9. oktobar, na dan 9. oktobra 2017. godine upisano stanje na vodomjeru 2.177m3.
- Tri dana poslije, 12. oktobra, ekipa Vodovoda i kanalizacije dolazila je da zamijeni vodomjer. Na potvrdi o zamjeni upisano je stanje na vodomjeru 2.163. Znači, tri dana poslije potrošnja je manja nego tri dana prije i to nema logike. Išao sam u VIK, žalio se, ali nema nikakve reakcije - dodaje Bečirević.
Kontaktirali smo i VIK iz kojeg kažu da su u julu ove godine - ovlašteni zaposlenici preduzeća, prilikom redovne kontrole kod navedenog potrošača ustanovili neovlaštenu potrošnju, te mu je ispostavljena faktura za neovlaštenu potrošnju-
- Ovaj potrošač se obratio VIK-u 20. septembra 2017 godine sa zahtjevom za otpis zateznih kamata i blagovremeno dobio pismeni odgovor. Dana 1. novembra 2017.godine ovaj potrošač se ponovno pismenim putem obratio preduzeću sa zahtjevom za korekciju računa ispostavljenog dana 8. augusta 2017.godine, a koji će također biti obrađen blagovremeno. Preduzeće nije zaprimilo reklamaciju potrošača po računu koji je fakturisan dana 9. oktobra 2017. - kažu iz VIK-a.
Dodaju i da je upućen nalog nadležnoj službi koja vrši zamjenu vodomjera da Službi naplate i obračuna utroška vode dostavi dokumentaciju o izvršenoj zamjeni vodomjera kod ovog potrošača, kako bi se prekontrolisalo stanje utroška vode na skinutom vodomjeru i izvršila eventualna korekcija ispostavljenog računa.
Traže način da se opravdaju
Bečirević kaže da nije neovlašteno trošio vodu i da je posljednja tri mjeseca više puta išao u VIK kako bi riješio probleme.
- Oni se sada pokušavaju opravdati pričom da sam neovlašteno trošio vodu. Pri tome misle na česmu u šahtu koja je postavljena ljetod da bih mogao prati stepenice i slično. Sva voda ide preko vodomjere, to mogu svi provjeriti, jer je šaht otvoren i na vidljivom mjestu - poručuje Bečirević.
Bečirević kaže da mu niko u VIK-u nije znao odgovoriti na njegove primjedbe.
- Kada sam nakon zamjene vodomjera otišao u VIK, njihovi službenici nisu mi znali odgovoriti na sasvim logična pitanja. Pitao sam ih kako je moguće da tri dana nakon očitanja stanja na vodomjeru bude očitana manja potrošnja. Samo su ponavljali da je stanje takvo u njihovoj bazi. Zabilježio sam 1. novembra stanje na vodomjeru i izračunao da sam od 12. oktobra do 1. novembra (18 dana) potrošio 8 m3, pa sam u VIK-u pitao kako je onda moguće da za 30 dana potrošim 40-50 m3 vode. Ja ne znam više šta se dešava, da li je njima naređeno da pljačkaju jer treba para ili nešto slično nisam siguran, ali ovo definitivno nije normalno - poručio je Bečirević.