Bijeljina, grad s oko 100.000 stanovnika, još nema organiziran javni gradski prijevoz. Na području grada registrirano je trenutno pet autoprijevoznika sa 17 redovnih autobuskih linija koje pokrivaju oko 90 posto seoskog područja.
BIJELJINA
Najviše trpe penzioneri, srednjoškolci i studenti
Prijevoznicima potrebna podrška Grada. G. Bobić
Bijeljina, grad s oko 100.000 stanovnika, još nema organiziran javni gradski prijevoz. Na području grada registrirano je trenutno pet autoprijevoznika sa 17 redovnih autobuskih linija koje pokrivaju oko 90 posto seoskog područja.
Ipak, nijedan autoprijevoznik, pa ni onaj najveći, kao što je „Semberijatransport“, nije do sada, zbog nerentabilnosti, organizirao redovne linije na gradskom području. Zbog toga najviše trpe penzioneri, srednjoškolci i studenti, jer se obrazovne ustanove uglavnom nalaze na periferiji grada.
Pantelija Mitrović, vlasnik i direktor „Semberijatransporta“, kaže da autoprijevoznici ne mogu organizirati redovne autobuske linije na području grada bez subvencije iz budžeta.
- Javni prijevoz smo organizirali za potrebe učenika koji žive na seoskom području. Bez konkretne finansijske podrške Gradske uprave ne možemo otvarati autobuske linije na području grada, jer je to za nas nerentabilno i neodrživo - tvrdi Mitrović.
Na području Bijeljine trenutno je registrirano 97 taksi prijevoznika, a još 24 taksi vozila svakodnevno saobraćaju u okviru jednog privrednog društva. S druge strane, grad se suočava sa saobraćajnim kolapsom i ekološkim posljedicama zbog blizu 50.000 registriranih privatnih automobila čiji ispušni plinovi u ovim zimskim mjesecima značajno narušavaju kvalitet zraka.
POTVRĐENO ZA "AVAZ"
POPRIMA OBRISE
PREMINULA U BOLNICI
KO' DA SUTRA NE POSTOJI