Srebrenica je, nakon što je Transportno preduzeće “Drinatrans” iz Zvornika krajem prošle godine zbog bankarskog duga moralo zatvoriti Autobusku stanicu u centru i napustiti parking u Potočarima, postala jedini bh. grad bez mjesta dolaska i odlaska autobusa.
Ukinute su i sve linije tog preduzeća, koje je preuzelo privatno preduzeće “Euro Petrol Oil” iz Srebrenice. Zgrada Autobuske stanice, kao i prostor u Potočarima, trenutno su na prodaju.
Načelnik Mladen Grujičić smatra da ova općina nema potrebu za autobuskim stanicama i da se može zadovoljiti stajalištima bilo gdje.
Kako kaže, ako ne pronađu partnera da kupi zgradu Autobuske stanice, to će učiniti Općina te će taj objekt pretvoriti u svadbeni salon, jer takav prostor nedostaje Srebrenici.
Građani kažu da im Autobuska stanica nedostaje, jer ne znaju odakle autobusi polaze i gdje dolaze. Putnici se primaju na nekoliko lokacija.
Simo Milinković (82), čija je kuća pored same Autobuske stanice, kaže da mu nedostaju metež, galama i najave dolaska i odlaska autobusa, kao i ćaskanje sa putnicima, što je godinama upražnjavao, ali se i čudi kako jedan grad može biti bez autobuske stanice.
- Autobuske stanice u gradovima služe za ispraćaj, doček, radost i žalost. Srebrenici je ta potreba i ugođaj ukinuta i svima nam nedostaje - naglasio je Suljo Jelkić.
Ranije je ukinuta linija prema Istočnom Sarajevu, a nezvanično, predstoji ukidanje i jedine autobuske linije prema Banjoj Luci te će ostati samo linije prema Zvorniku, Bijeljini i Brčkom, kao i nekoliko sezonskih linija za prijevoz đaka.
Preostali stanovnici Srebrenice, koji imaju potrebu za autobuskim prijevozom, trpe posljedice ekonomske neisplativosti i ukidanja linija zbog malog broja putnika.