Iz Federalnog ministarstva okoliša i turizma potvrđeno nam je da je u toku postupak za izdavanje okolišne dozvole za gradnju dionice Konjic (petlja Ovčari) - Mostar Sjever, na Koridoru 5C, čiji su investitor „Autoceste Federacije BiH“.
Velike uštede
Među aktivnostima koje prethode konačnom činu jesu i javne rasprave o ocjeni Studije o procjeni utjecaja na okoliš u postupku izdavanja okolišne dozvole, koje će biti održane u Konjicu 23. aprila te sedam dana kasnije u Mostaru.
Tako je u Studiji navedeno da je zbog velikih finansijskih ušteda Vlada Federacije BiH donijela zaključak kojim se nalaže „Autocestama“ da nastave aktivnosti na istraživanju „varijante kroz Prenj“ u odnosu na „varijantu dolinom rijeke Idbar“.
Početak „varijante kroz Prenj“ nalazi se zapadno iznad naselja Ovčari, na sjevernom ulazu u Konjic, iznad magistralne ceste M-17. Trasa, zatim, u obliku tunela, ispod brda Vrtaljica i Zlatar, zaobilazi užu gradsku zonu Konjica i izlazi u dolinu rijeke Bijele, gdje se uz obronke doline penje prema ulazu u tunel „Prenj“.
Obronci Podveležja
Izlaz tunela predviđen je u sjevernom dijelu općine Mostar iznad naselja Podgorani. Zatim autoput nastavlja obroncima Podveležja prema jugu, gdje se u naselju Kutilivač nalazi petlja Mostar Sjever.
Deset mostova
Ukupna dužina autoputa od petlje u Ovčarima (Konjic) do petlje u naselju Kutilivač kroz tunel „Prenj“ iznosi 35,9 kilometara. Trasa ima deset mostova dužine 2.823,5 metara i pet tunela dužine 15,9 kilometara. Tunel kroz Prenj, kao najzahtjevniji i najduži objekt na dionici, projektiran je u ukupnoj dužini od 10,1 kilometar.