Djeca ne razumiju pojam broja, a u računanju vremena sve se svodi upravo na brojeve. Polazi se od nule, umjesto od broja jedan, sat ima 60 minuta, svaka minuta 60 sekundi, dan 24 sata…
SAVJETI
Pitajte se međusobno i odgovarajte sve dok ono ne shvati da se u svakom danu dešava nešto drugo, a da često upravo ritam i dinamika tih događaja zavise od sata
Neka uče kroz igru. Ilustracija
Djeca ne razumiju pojam broja, a u računanju vremena sve se svodi upravo na brojeve. Polazi se od nule, umjesto od broja jedan, sat ima 60 minuta, svaka minuta 60 sekundi, dan 24 sata…
Zatim, postoje satovi s kazaljkama, razmak između dva broja na satu iznosi ili pet minuta ili cijeli sat (u zavisnosti da li gledate šta pokazuje velika ili mala kazaljka…), a postoje i digitalni satovi…
U predškolskom uzrastu ne opterećujte se matematikom. Dijete u početku neće znati dovoljno matematičkih pojmova da bi razumjelo činjenice kao što su: minuta ima 60 sekundi, sat ima 60 minuta. Umjesto toga, predstavite mu sat kao igru.
Djeca ne razumiju pojam broja. Ilustracija
Govorite u onim odrednicama koje dijete može razumjeti. Pronađite neku aktivnost koju dijete poznaje, koja je dio njegovog svakodnevnog života, i onda razgovarajte o njenom trajanju.
"Koliko traje dok se pojede sladoled?, Koliko traje tvoj omiljeni crtani film?, Koliko dugo spavamo?"... Vježbajte na ovaj način prvo uviđanje da li je nešto kratkotrajno ili dugotrajno.Napravite sat od kartona s pomičnim kazaljkama. Igrajte se. Kada postavite kazaljke u određeni položaj, razgovarajte s djetetom šta radite u to doba dana.
Pitajte se međusobno i odgovarajte sve dok ono ne shvati da se u svakom danu dešava nešto drugo, a da često upravo ritam i dinamika tih događaja zavise od sata. "Kada krećeš u vrtić?", "U koliko sati ručamo?".VREMENSKA PROGNOZA
NOVA VLASNICA
ODRŽAN ŽRIJEB U NIONU