Osvježena elegantnim novim dizajnerskim karakteristikama i najnovijom pametnom tehnologijom poput vrhunskih naprednih sistema za pomoć vozaču i intuitivnih sistema povezivanja, nova Kona omogućuje vam odabir iz još šireg raspona elektrificiranih pogonskih sklopova koji vas vode još dalje, trošeći manje goriva, poruka je koja stiže iz Hyundaija kada govore o svom modelu Kona.
Na raspolaganju nam je bio Kona 1.0 T-GDI, s paketom opreme Desire it . Treba reći da je redovna cijena ovog modela u Dive in Jeju boji 42.990 KM, ali da postoji promotivni popust od 3.000 KM, pa je trenutno ovaj model dostupan za 39.990 KM. Tu je i nešto novo u ponudi dizel 1.6 CRDi 48 V sa promotivnom cijenom od 41.990 KM.
A prvi utisak je da u moru kompaktnih crossovera Kona odskače izgledom. Jedan od trenutno dizajnerski najzanimljivijih malih crossovera na tržištu je izgledom već uspio skrenuti pažnju kupaca, pa i na ulici možete lako zapaziti da mami poglede.
Kona djeluje jako futuristički s nekoliko sklopova svjetala sprijeda i nazad, te istodobno atraktivno i snažno dok su proporcije sjajno pogođene. Kada se nađete u ovom vozilu, bit će te blago iznad volana što osigurava pravi SUV-ovski pogled na cestu.
Kona nikako ne djeluje zastarjelu u unutrašnjosti, već naprotiv donijela je mnogo kvaliteta i napredne tehnologije. U unutrašnjosti donosi kožom presvučeni upravljač, klimu, tempomat i strujom pokretana stakla i retrovizore... sve je na svojem mjestu, a solidni materijali i kvalitetna zvučna izolacija ne ostavljaju mjesta primjedbama, baš kao ni praktičnost i funkcionalnost.
Ugodni za oko, ali i za korištenje su i prekidači te tipke kojima se s volana upravlja putnim računalom, multimedijom i tempomatom, no jedan od najvećih aduta Kone je bogata oprema.
Dostupni su sistemi za upozorenje pri prelasku trake, upozorenje vozača na umor i pomoć pri kretanju na uzbrdici.
U vožnji se Kona ponaša jako lijepo. Dobro podešen ovjes lijepo balansira između udobnosti i zahtjeva za dinamičnije odvezenim kilometrima, dok u zavojima „povišeni“ automobil čvrsto prati zadanu putanju. Uvjerljive su i kočnice te upravljač koji osjetno oteža u rukama s povećanjem brzine, baš kako i treba biti.