Na raspolaganju nam je ovog puta bila Hyundai Elantra. Kako mnogi kažu, Elantra je među rijetkim preživjelim limuzinama u C-segmentu, ne samo u karoserijskom nego i budžetskom smislu. Proizvođač je definira kao globalnu, što znači da se uz manja prilagođavanja prodaje u cijelom svijetu.
I ovaj najnoviji model Elantre ima svoj pečat i na prvi pogled pokazuje svježinu, pa se uprkos godinama i činjenici da se radi o šestoj generaciji, može uspješno nastaviti takmičiti na tržištu.
Hyundai Elantra prijedlog je za konzervativniju klijentelu koja ne očekuje sportske senzacije, ali visoko cijeni pouzdanost, jednostavnost upotrebe i niske operativne troškove.
Ako želite voziti štedljivo, mnogi će vam preporučiti dizel ili hibrid nekog od proizvođača, ali jasno je nakon nekoliko stotina prijeđenih kilometara da postoji i treća kvalitetna opcija – Hyundai Elantra benzinac.
Elantra koju smo vozili nosi atmosferski benzinski agregat zapremine 1.591 cm3, a može razviti 127,5 KS, uz 155 Nm obrtnog momenta. Maksimalna brzina joj je 200 km/h, a prema proizvođaču, ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 10,1 sekundu. Bez dileme, sasvim pristojno.
Hyundai Elantra u slučaju plave neobavezne boje koju je imao ovaj model, sigurno izgleda tako da se nećete postidjeti. Uredno dizajnirano tijelo, na prvi pogled izgleda poput podizanja (karoserija sa snažno nagnutim, ali potpuno otvorenim vratima prtljažnika), ali ustvari Elantra je limuzina.
Unutrašnjost je prostrana - zahvaljujući velikom međuosovinskom rastojanju, tu je mnogo prostora za noge. Armaturna ploča i svi elementi dizajnirani su tako da se automobilski konzervativci nemaju razloga žaliti. Ništa ne iznenađuje, svi elementi postavljeni su na predvidljiva mjesta. Nijedna ultramoderna ploča na dodir u pogledu praktičnosti i intuitivnosti do sada nije probudila ovo rješenje. Pozadina satova sa sportskom izgledom šahovske ploče i optimistički smanjenim brzinomjerom izgleda jako fino.
U prtljažniku se nalazi manje od 460 litara tereta - za limuzinu prosječne veličine, sasvim dobro.
U vožnji se ponaša sasvim kvalitetno. I pri većim brzinama neće se odražavati na upravljač, mogli smo se uvjeriti. Ovo je udoban automobil, koji ima lagano njihanje kukovima i čini se kao stvoren za mirnu vožnju koju je jednostavno nudio.
U slučaju Hyundai Elantre, ne trebate se brinuti o mogućim prenapuhavanjima male potrošnje iz ugla proizvođača. Prema navodima proizvođača, ovaj automobil u prosjeku troši 6,6 l/100 km (na otvorenoj cesti 5,2 l/100 km, a u gradu 8,9 l100 km), a moramo priznati da smo se kretali blizu tih cifri. Veliki doprinos tome daje i 6-stepni manuelni mjenjač koji odgovara kvalitetno na izazove.
Hyundai Elantra s paketom opreme Premium koja nam je bila na raspolaganju, na našem tržištu košta 33.290 KM sa PDV-om uz doplatu 700 KM za metalik boju. Treba reći da je u toku akcija za gotovinsko plaćanje i određeni broj vozila pa bi ona iznosila 29.961 KM + metalik boja.
Na ovoj akciji osnovni model sa PDV-om je 26.991 KM.
Ovi iznosi su jedna od uzdanica Elantre koja je novim modelom izmijenila dosta toga, ali cijene nije. Uglavnom, prostrana limuzina, s jednostavnim motorom u kojem nema mnogo komponenti koje bi se mogle pokvariti i napraviti veliku štetu poput turbopunjača, sistema za povrat energije, pokretača za start-stop sistem.
ABS
ESP – elektronički program stabilnosti sa HAC –Hill start Assist Control (kontrola pomoći pokretanja na ubrdici)
Imobilizer (elektronska blokada motora)
Vanjska ogledala u boji karoserije
El. podešavanje vanjskih ogledala
El. grijanje vanjskih ogledala
Tempomat (Auto Cruise control)
Izolator poklopca motora
Senzori za parkiranje nazad
Prednji parking senzori
Kamera za pregled iza vozila s dinamičkim linijama
Radio RDS uređaj – 7 inča ekran
Bluetooth s prepoznavanjem glasa
Sistem kontrole pritiska u gumama
Alu Felge 6.5 J 16“ ; Gume 205/55 R16
Kožom presvučeni volan i ručica mjenjača
LED poziciona prednja svjetla
Kromirane vanjske ručice vrata
Integrirani pokazivači pravca u prednjim ogledalima
Maska hladnjaka s hromiranim detaljima
Centralna konzola u crnoj boji s visokim sjajem
Dual automatski klima-uređaj
Klimatizacijski otvori za zadnju klupu na centralnom grebenu
Automatsko odmagljivanje stakala